Realtime audio plugins optimaliseren

Pagina: 1
Acties:

• PNutButtaBoy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05-2023

PNutButtaBoy

.: Is er nog vla? :.

Topicstarter
weet er iemand mischien hoe ik kan zorgen dat m'n realtime plugins zo snel mogelijk lopen zegmaar. want nu als ik veel plugins op verschillende sporen zet gaat m;n geluid haperen.
ik weet dat het mogelijk is dit te voorkomen want eerst liep het perfect, ik weet alleen niet hoe.
kheb een AMD Duron 900mhz met sb128 256 ram en win98.

BvD

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Over welk programma praten we? Is misschien wel even handig om te weten ;)

Bij dit soort zaken zijn in het algemeen vaak voornamelijk voldoende processorkracht en goede drivers voor je soundcard van belang..

#

• PNutButtaBoy

PNutButtaBoy

Topicstarter
het programma is Vegas Audio, bijna hetzelfde als Acid Pro. Het is ook van Sonic Foundry.
Ik weet niet of het jullie wat zegt maar ik krijg nu al problemen als ik een Graphic Dynamics en een Graphic Equalizer tegelijk zet. Eerst kon ik zoveel plugins adde als ik wil, maar toen heb ik ruimte op mn c schijf vrij gemaakt en vanaf toen hapert ie ineens. (ik weet niet of die ruimte de oorzaak is)

ik heb m;n c schijf al geformateert.
ik heb m;n Soundcard al in een ander pci slot gedaan.
Ik heb de laatste drivers al gedownload (incl VIA 4in1 drivers)
Ik heb vegas op een andere partitie geinstalled.

het enige waneer het programma weer goed loopt is als ik de Express Effex uninstall. Maar die gebruik ik bijna overal, en eerst liep het gewoon perfect.

als iemand hier niet het antwoord weet, kan iemand dan mishcien zeggen waar ik het nog meer kan vragen??

BvD

Verwijderd

realtime zooi doet het nooit perfect tenzij het asio2 plugins zijn en jij een asio 2 kaart hebt..

• PNutButtaBoy

PNutButtaBoy

Topicstarter
verder mischien enig idee waarom ie eerst wel liep?? of waar ik het nog meer kan vragen?? en mischie ndat ik anders binnenkort maar een asio geludis kaart moet gaan tsjekke, maar doen DirectX plugins het daar dan ook relaxt op?