Update tracker is lekker up to date laatste tijd
Uhm dat software/driver bijhoud dingetje dus
Offeuh, er word veel neergezet bedoel ik
Up to date???
Ik heb zeker een anderhalve week geleden slackware 8.1 in de nieuwssubmit gegooid, en die staat er nog steeds niet op
Ik heb zeker een anderhalve week geleden slackware 8.1 in de nieuwssubmit gegooid, en die staat er nog steeds niet op
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
HotTopic 1.6.1 stond er anders binnen 2 uur inOp zondag 30 juni 2002 01:25 schreef Operations het volgende:
Up to date???
De laatste dagen gaat her inderdaag goed met submits, maaruh... ik don't give a f*ck 'bout linux
Tja en ik geef nix om:Op zondag 30 juni 2002 01:31 schreef rival24 het volgende:
De laatste dagen gaat her inderdaag goed met submits, maaruh... ik don't give a f*ck 'bout linux
Kijk, een update als slackware 8.1 is best een belangrijke update, die er wat mij betreft wel wat sneller in mag staan. Dat sommige mensen daar niet naar kijken, sjah, ik kijk niet naar andere dingen.Eclipse 2.0
Media FileName Convertor 2.3.0
DVDx 2.0
MusiController 2.0.5
Memory and CPU Observer 2.2
SM Melder 1.03
etc.etc.
->[TFF]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ehmm.. maar dit is [TMF], een deurtje te verOp zondag 30 juni 2002 02:08 schreef Exirion het volgende:
->[TFF]
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
* Exirion verklaart zichzelf ontoerekeningsvatbaar na de nodige rum-mixjes en pilsjesOp zondag 30 juni 2002 02:18 schreef Robin Vreuls het volgende:
Pruts0r
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
[naughty mode]Op zondag 30 juni 2002 02:20 schreef Exirion het volgende:
[..]
* Exirion verklaart zichzelf ontoerekeningsvatbaar na de nodige rum-mixjes en pilsjes
eej.. wil je "gebutraped" worden nu?
[/naughty mode]
Corrigeer het dan ook meteenOp zondag 30 juni 2002 02:20 schreef Exirion het volgende:
[..]
* Exirion verklaart zichzelf ontoerekeningsvatbaar na de nodige rum-mixjes en pilsjes
ik volg RobinVreuls zijn mening
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Volgens mij staan we nog steeds in TMF te nølen.
Die is als nieuwslink verschenen, er waren op dat moment te weinig mensen met de Meuktracker bezig. Er zijn nu 2 nieuwe mensen bij dus het komt allemaal goedOp zondag 30 juni 2002 01:25 schreef Operations het volgende:
Up to date???
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
en ondertussen ben ik gepromoveerd
tot meukcoordinator NAAST het normale meuken.
Dus klachten etc kun je naar mij gooien
Maar het gaat nu lekker met de meuktracker. Maargoed, het scheelt ook als er 3 mensen mee bezig zijn in plaats van 1 (* WHiZZi was * Remy Alleen op de wereld )
Maar nu gaat het weer lekker. Mijn complimenten voor de nieuwe meuk-mensen
Dus klachten etc kun je naar mij gooien
Maar het gaat nu lekker met de meuktracker. Maargoed, het scheelt ook als er 3 mensen mee bezig zijn in plaats van 1 (* WHiZZi was * Remy Alleen op de wereld )
Maar nu gaat het weer lekker. Mijn complimenten voor de nieuwe meuk-mensen
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
* Thunder geeft ook complimentje aan de meukmensjes
Was helemaal verbaas toen ie opeens volstond met dingen die'k nog niet kende
Op zondag 30 juni 2002 21:14 schreef WHiZZi het volgende:
Mijn complimenten voor de nieuwe meuk-mensen
WoeiOp zondag 30 juni 2002 22:39 schreef Thunder het volgende:
* Thunder geeft ook complimentje aan de meukmensjes
Het lijkt me ook veel interessanter als de meuktracker gevult is met diversere programma's en programma's zoals die bijvoorbeeld op GoT te vinden zijn (SM Melder, MusiController, GoT Tracker etc.). Natuurlijk zijn ook andere eigen gemaakte programma's welkom
Pagina: 1