Verwijderd
hier zou de Search (blauwe balk) prima voldoen, of anders de uitleg in de FAQ (Frequently Asked Questions) van dit subforum.
Om op jouw vraag in te gaan: maak op de WindowsNT/2000/XP computer een gebruiker aan met exact dezelfde naam en paswoord als die jij op je windows98 pc gebruikt.
IPC$ krijg je alleen als de gebruikersnaam niet bekend is.
Om op jouw vraag in te gaan: maak op de WindowsNT/2000/XP computer een gebruiker aan met exact dezelfde naam en paswoord als die jij op je windows98 pc gebruikt.
IPC$ krijg je alleen als de gebruikersnaam niet bekend is.
Sorry, vergeten te melden, maar ik gebruik toevallig twee dezelfde accounts met twee dezelfde wachtwoorden...
Wil idd, van 9x PC --> XP Pro. Naar XP Home doet 't wel...
Wil idd, van 9x PC --> XP Pro. Naar XP Home doet 't wel...
Share aanmaken.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Is er... op beide pc's. Kan vanaf XP Home de 98bak op, ook andersom. Vanaf de XP Pro bak ook naar 98 maar niet andersom, zoals bekend 
Edit:
Start nu ff de comps weer opnieuw op...
Edit2:
Geen effect...
Edit3
Kan trouwens vanaf de Homebak niet met andere accounts de Probak op. Is daar een oplossing voor? Iets van aanmelden als? Zag ik wel bij programma's maar niet bij mappies
Edit:
Start nu ff de comps weer opnieuw op...
Edit2:
Geen effect...
Edit3
Kan trouwens vanaf de Homebak niet met andere accounts de Probak op. Is daar een oplossing voor? Iets van aanmelden als? Zag ik wel bij programma's maar niet bij mappies
Wat doet \\<ipaddy>\C$ (admin-shared C-schijf) ?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
kun je 'm pingen?
weet je zeker dat je guest account enabled is?
IPC$ is een soort virtuele share naar de server waar je heen probeert te connecten.
Gezien het feit dat Win98 niet zo geschikt is als networking OS , vraagtie om het wachtwoord van IPC$.
Eigenlijk bedoeld 'ie gewoon 'ik kan niet aanloggen op die bak'.
Zorg dat het guest account enabled is, of dat je op Win98 met een zelfde user/pass combi in Win98 zit.
Verder hebben we uiteraard de serach nog
Gezien het feit dat Win98 niet zo geschikt is als networking OS , vraagtie om het wachtwoord van IPC$.
Eigenlijk bedoeld 'ie gewoon 'ik kan niet aanloggen op die bak'.
Zorg dat het guest account enabled is, of dat je op Win98 met een zelfde user/pass combi in Win98 zit.
Verder hebben we uiteraard de serach nog
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()