Toon posts:

i386 geeft ruimte ;-)

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goededag,
Ik heb opeens een enorm schijfruimte probleem op mijn C:/ part. alles gaat naar de 2e part. D:/ (temps, geen system restore aan, outlook mails, pagefile ,etc etc.) Maar telkens krijgt Windows XP Pro. het voor elkaar om van de 2,5 Gb ruimte die ik deze partitie heb gegeven totaal op te vreten zodat er nog geen 150 mb overblijft!! Ik snap echt niet wat er uberhaupt nog op deze part. geschreven wordt toen ben ik eens gaan kijken waar de grote files zich bevinden. Ik heb verleden week wel het SERVICE PACK 1 geinstalled (anders werken die DETONATOR drivers niet lekker nv_disp ) en deze maakt waarschijnlijk ook een i386 map aan. Ik kom de map i386 wel vaker tegen op de c: ken ik deze niet gewoon wegdonderen??!!!

Weet iem. misschien raad voor die hongerige Windows XP??

Verwijderd

Crosspost!

[topic=538222]

Gewoon doorgaan in dat topic dus. Maar waarom zou deze in OM moeten volgens jou? Lijkt mij toch echt iets voor WOS.

Verwijderd

Topicstarter
OM= HD = ruimte op HD= OM= At your Service

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 00:01 schreef KINGPIM het volgende:
OM= HD = ruimte op HD= OM= At your Service
Mja, maar wat je vraagt heeft niet echt specifiek met harde schijven te maken.

Maar crossposten is niet gewenst, gelieve dit dus niet meer te doen. Wil je graag dat je topic verplaatst wordt, dan kun je dat melden in Schop een Modje met een goede reden waarom je dat wilt.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Tja, Windows probleem = OS = WOS :)

Dit forum gaat gewoon over hardware, en winxp is geen hardware!

Dit topic is gesloten.