is aangepast dom zegOp zaterdag 29 juni 2002 23:48 schreef Unicron het volgende:
staat een klein foutje, namelijk 368 in plaats van 386. zelfde voor 486
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
can you read my mind?
Daarvoor werd het niet gesloten. Dit blijft een beetje een opsom-topic en iig. geen tech-topic. Dit topic hoort dus niet in OH, maar in de HK. Vandaar is je vorige topic gesloten.Op zaterdag 29 juni 2002 23:59 schreef eth0 het volgende:
Daarom juist een poll (en had niet anders te doen dus ik dacht ik gaa eens een stukje poll software uit proberen)
Verwijderd
(toen was ik 9 ofzow
offtopic:
de sx spectrum is btw de eerste grondlegger van intel
Verwijderd
Daarna de Toshiba 4400sxC, 486 sx met een van de eerste kleurenschermen, veel beter dan TFT!!!
dus: PII of hoger
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
een commodore 16 met cassette recorder!!!
dat is pas goed spul, half uur laden voor een spellekke wat gewoon heel hard zuigt.
daarna 486 sx, p120 , p3 800 en nu een p3 933
omdat het kan!
Het ding had wel een stoere naam (vicky victor) voor de rest weet ik er niet veel meer van (lang geleden).
Verwijderd
P2 350 met nog wat dingen
ben het alweer kwijt , was wel een leuk ding toen de tijd (en nee ik zit inderdaad niet lang in de computers
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 17:04
Deze gast kan nog niet in de hk... dus dat is een beetje een onzinnig argument, ik vid het trouwens een beetje zielig, dit is imho een best aanvaardbare topic die nu al door de wannabee-mods wordt verpest.Op zondag 30 juni 2002 00:00 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
Daarvoor werd het niet gesloten. Dit blijft een beetje een opsom-topic en iig. geen tech-topic. Dit topic hoort dus niet in OH, maar in de HK. Vandaar is je vorige topic gesloten.
Verwijderd
Atari 600XL. Met data recorder
Daarna een "echte
Trust 386sx33
120mb hd en quad sp cdrom
eerst 2 mb en later heb ik er 2 mb erbij gekocht zodat ik Dune kon spelen. (was direct wel ff 200,- armer)
Het was in die tijd toch wel wat moeilijker.
Toen moest je nog met elke spel je geluidskaart instellen.
Voor de cdrom moest je eerst cdrom drivers installeren.
Het is nu: pc aan en klaar
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 17:04
Nee, dit is een topic wat al eerder op slot is gegaan omdat een moderator het niet nodig vond. En nu nog een openOp zondag 30 juni 2002 00:15 schreef thettes het volgende:
[..]
Deze gast kan nog niet in de hk... dus dat is een beetje een onzinnig argument, ik vid het trouwens een beetje zielig, dit is imho een best aanvaardbare topic die nu al door de wannabee-mods wordt verpest.
ps, waz zo een philips ding... commodore lookolike.. 8088 met niet schikken hoor 256Kb geheugen!!!!! Woeiiiii
pacman for dos draaide daar nog enigsinds speelbaar op...
Op me Amd 386 40Mhz (output 60MhZ) speelde pacman wel, maar het bijhouden daarvan is dan een sport.
daarna kwam er een 486 Dx-4 100Mhz met 16Mb ram en een enge nog nieuwe voor mij Windows 95
Daarna kwam er een Cyrix 133mhz (pr166 oid) met 32Mb ram en jah Windows 98 eerste editie (woeiiii ook inet) (BSOD festival)
Toen kwam er een enge maar supersnelle (in die tijd) upgrade, ik ging van zo een Cyrix ding naar een Intel Pentium 233MMX met 64Mb Edo Ram en Windows 98 2de editie) Inet trough cable)
Daarna kwam er een p2 300 met 64mb geheugen ook Win98 2de editie
Toen kwam er een p3 500mhz woeiiii met alle os'en van dien..
En nu is er een AmD xp 1800+ met 512mb ddr333 geheugen en Windows Xp
dus heb alles wel zowat gehad, alleen 286ers enzow had ik nooit intresse bij, had ze wel.. maar niet in gebruik..
"I think there is a world market for maybe five computers." (Thomas Watson Jr., Chairmain of IBM, 1943)
Lijkt mij dat de poll dus niet betrouwbaar is omdat veel mensen kennelijk begonnen zijn met iets wat niet in het rijtje met types staat.
Probeer dat eens te achterhalen?
Ik ben wel benieuwd wat mensen die 'anders' invullen nu eigenlijk als start-computer hadden.
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
eerste computer hier was een MSX in 1987 of 88, kon mn pa goedkoop via zn werk krijgen
Daarna, in 1993, kwam de eerste echte pc, een 486sx-25. Paar jaar later geupgrade naar een cyrix 150. Daarna een P2-350.
Tegen die tijd werd ik zelf ook 'kapitaalkrachtiger'
staat nu comment toe dus als je wat anders hebt kan je dat bij comments vermeldenOp zondag 30 juni 2002 00:38 schreef Pogostokje het volgende:
Op de 3e plaats staat 'anders'.
Lijkt mij dat de poll dus niet betrouwbaar is omdat veel mensen kennelijk begonnen zijn met iets wat niet in het rijtje met types staat.
Probeer dat eens te achterhalen?
Ik ben wel benieuwd wat mensen die 'anders' invullen nu eigenlijk als start-computer hadden.
Verwijderd
(was heel wat voor die tijd)
Verwijderd
https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen
Deze is heel snel gevolgd door een 800XL (64Kb mem.) want die zelfgemaakte basic frutsels waren al snel te groot.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
De nostalgie heerlijk
Dit topic is gesloten.
![]()