We moeten kijken welke spannigen en de daar bij behorende stromen dit bordje allemaal gebruikt.
iig +5V en de +12V
de +3,3V weet ik niet
de -5V en de -12V worden enkel door de compoorten gebruikt
(ik weet niet wie hier een serial lcd of ir ontvangerheeft?)
als er een redelijke animo is wil ik wel de printplaten etsen tegen een ruime vergoeding
misschien nog wel solderen voor de mensen die minder handig zijn met elektronica
het leek mij wel handig een paar eisen te stellen
- passief gekoelt
- zeer klein (maximaal 4cm hoog ofzo)
- er komt een geschakelde voeding in naar 14V en met een appart printje gaan we de 12 5 en 3,3 volt maken
de aansluitingen zijn dus 1x220V 1x12V
- dat als er om een reden er geen 220V is er een relais afvalt en overgaat op accu voeding (een UPS functie dus)
handig als je ff met je server naar boven wandelt zonder de bak af te sluiten
de meeste relais hebben een afvaltijd van ongeveer 20ms, vormt dat een probleeem
oke iemand nog een idee
wilt iemand de stromen meten plz
iig +5V en de +12V
de +3,3V weet ik niet
de -5V en de -12V worden enkel door de compoorten gebruikt
(ik weet niet wie hier een serial lcd of ir ontvangerheeft?)
als er een redelijke animo is wil ik wel de printplaten etsen tegen een ruime vergoeding
misschien nog wel solderen voor de mensen die minder handig zijn met elektronica
het leek mij wel handig een paar eisen te stellen
- passief gekoelt
- zeer klein (maximaal 4cm hoog ofzo)
- er komt een geschakelde voeding in naar 14V en met een appart printje gaan we de 12 5 en 3,3 volt maken
de aansluitingen zijn dus 1x220V 1x12V
- dat als er om een reden er geen 220V is er een relais afvalt en overgaat op accu voeding (een UPS functie dus)
handig als je ff met je server naar boven wandelt zonder de bak af te sluiten
de meeste relais hebben een afvaltijd van ongeveer 20ms, vormt dat een probleeem
oke iemand nog een idee
wilt iemand de stromen meten plz
Reality beats fiction by far!