Toon posts:

Arita's mislukken allemaal!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Medetweakers,

Ik koop altijd Arita als lege cd's, Mijn vorige toren was een toren van 100 16x 80 min. cd-r's. Ze deden het allemaal goed!

Zonet heb ik een toren va 100 24x 80 min. cd-r's gekocht.
Geen enkele doet het!!! :'(

Ik ging eerst 'on the fly' proberen dat deed het niet.
Toen iets van mijn Harde schijf, deed het ook niet.
Vervolgens jeb ik iets van mijn harde schijf geprobeerd op 20x, 16x, 12, 8x, 4x, Geen van alle doen ze het. (telkens een nieuwe cd geprobeert natuurlijk.

Ik heb mijn brander al een tijdje, een Aopen 24x10x40x met justlink en ik heb nooit problemen gehad het is een best en betrouwbaar beestje.

Nu weet ik dat er een programma is waar mee je lege cd's kan testen maar ik weet niet welke dat is en ik heb hem niet meer, weet een van jullie het misschien?

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-04 23:59

Rival24

I'll Be Back

simpele manier: test een cd bij iemand anders, als ie daar mislukt dan weet je zeker dat t aan je cd's ligt. Of probeer zelf een cd van een ander merk...

• ir_baboon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09-2017
Ik las Anita's mislukken allemaal... :?

Bedtijd zeker.. :Z

IR better than stupid weasel !!

Verwijderd

Het hoeft niet perse aan je brander te liggen, er zijn namenlijk 2 soorten Artita's, de Nerderlands, en de andere.
De nederlandse zijn slecht, die kun je herkennen doordat er by Arita b.v. op staat, dat is bij de andere niet.

Ik had zelf eerst altijd de goede en daar had ik goede ervaringen mee, totdat ik een keer de verkeerde kocht en die waren idd. slecht.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 juni 2002 23:21 schreef Scyla het volgende:
Het hoeft niet perse aan je brander te liggen, er zijn namenlijk 2 soorten Artita's, de Nerderlands, en de andere.
De nederlandse zijn slecht, die kun je herkennen doordat er by Arita b.v. op staat, dat is bij de andere niet.

Ik had zelf eerst altijd de goede en daar had ik goede ervaringen mee, totdat ik een keer de verkeerde kocht en die waren idd. slecht.
Op mijn oude en nieuwe toren staat allebei b.v.
De oude toren deed het perfekt! er is niet één cd mislukt.
De nieuwe mislukken ze allemaal ik snap het echt niet :?

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-03 21:02

vehpol

Go Go Gadget!

Arrita heeft laatst hoe dan ook voor de zoveelste keer hun kwaliteit verslechterd (dunnere laag). Ik was een keer (dit is een paar jaar geleden alweer) bij een computer zaak en die hadden de oude en de nieuwe gewogen en gemeten en het scheelde een paar gram en ook het verschil in de dikte was te zien (en meten). Top-lagen waren gewoon minder dik geworden. Dit is dacht ik hetzelfde als ze nu laatst weer hebben gedaan (kwam me een paar week geleden ter ore tenminte, weet niet hoe betrouwbaar het was)

Ceci n'est pas une signature!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu de nieuwste drivers geinstalled. ff rebooten en dan maar ff kijken.

• uVo494
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-03 21:19

uVo494

................

Ik heb ook altijd Arita's gebruikt in me liteon fikker, ging altijd goed, maar bij de laatste spindel hebben alle cd's last van een soort van condensvorming (matte laag). Dit zit echt in de cd's zelf want je kunt het niet wegpoetsen :( . Hele divx collectie naar de kl*te!@#$%^
Voor mij alleen nog maar TDK :)

Verwijderd

Heb ik zelf ook eens gehad. Ik ben toen gewoon terug gegaan naar de leverancier.

Ze boden me toen goede service en kreeg gewoon nieuwen. Ik denk dat zij de kosten wel weer konden verhalen op Arita.

Tegenwoordig verkopen ze geen Arita meer.............. :)

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-04 11:58
Arita's zijn wel lekker el cheapo maar na verloop van tijd kan je 9/10 wegpleuren omdat ze niet meer leesbaar zijn.
Niet alleen mijn eigen ervaring ook die van anderen in mijn omgeving.
Geef dan een paar dubbeltjes meer uit en koop TDK's of MMore oid.

Verwijderd

Topicstarter
Arita's kwamen als beste uit de test, dan heb ik het over de test van de computer totaal van een paar maanden geleden.

En de arita's van mijn laatste spindel doen het inmiddels al!!! :D ik heb de nieuwste drivers voor mijn brander geinstalled zoals jullie hierboven kunnen lezen. En met succes!!

Voor de mensen met de zelfde Brander al ik (Aopen 24x 10x 40x) zal ik een linkje neerzetten dan kunnen zij ook updaten ;)

Gek he eigenlijk dat dmv drivers cd's het wél doen :?

iig thanks voor jullie reacties
Pagina: 1