I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy!!
Mag niet, als ze het zien, krijg je waarschuwing of iets dergelijks. Maar ze zien het waarschijnlijk toch niet (technisch altijd wel mogelijk, maar ze hebben wel wat anders te doen:))
Verwijderd
Chello heeft inderdaad wel wat anders te doen. Maar als ze effe een steekproef doen is de kans groot dat ze een huishouden pakken die met 2 of meer computers surven over 1 kabelaccount. Immers 60% van de Chello abonnees heeft meerdere pc's aangesloten op de internetkabel op 1 adres.
Serieus 60%!!! Das best wel veel. Waar heb je die gegevens vandaan? Maar ik mag dus van jullie aannemen dat het min of meer gedoogd wordt!?
Maakt het nog uit op welke manier je het Internet zou sharen, want ik was van plan het via Win2K -> Enable Internet Sharing te doen
Maakt het nog uit op welke manier je het Internet zou sharen, want ik was van plan het via Win2K -> Enable Internet Sharing te doen
I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy!!
Verwijderd
Je kan beter winroute gebruiken, je kan op www.winroute.com een trial versie downen, of je na de 30 dagen dan werkelijk een licencie gaat kopen of een crack gaat downen is aan jouw de keus
Het is zelfs zo dat als je het een beetje lief vraagt de installateurs van chello het wel even voor je willen configureren. Heb ik al meerdere malen gehoord
Verwijderd
Maar eerlijk gezegd kan ik ook niet ontdekken in de algemene gebruikers overeenkomsten waar staat dat het niet mag hoor, sterker nog, volgens mij mag het gewoon! Laat mij maar eens zien waar staat dat het niet mag!
Emmuh, wat dat helpen van die installateurs betreft.... Die flippo's die hier komen komen dus echt NIET aan mijn server/pcs hoor!
Weet neit wat jullie gewend zijn, maar die die hier komen kunnen nix.. =(
Emmuh, wat dat helpen van die installateurs betreft.... Die flippo's die hier komen komen dus echt NIET aan mijn server/pcs hoor!
Weet neit wat jullie gewend zijn, maar die die hier komen kunnen nix.. =(
Pagina: 1