Toon posts:

Coolermaster + Abit KT7A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een ABIT KT7A plank met een coolermaster DP5-5G11 erop. Deze zit erop omdat er op de KT7 geen ORB past. (Deze is te groot, als je hem vast probeert te zetten sloop je de rechtopstaande condensators die er naast zitten). Nu heb ik voor deze plank een XP 1600+ gekocht, en ik neem aan dat ik ook een nieuwe koeler zal nodig hebben. Echter, ik weet dus niet of de nieuwere grotere Coolermasters wel op mijn KT7A passen...

Mijn vraag is: heeft iemand toevallig ook een KT7A met een XP processor, en zo ja, welke cooler heb je, en past deze probleemloos op je mobo?

Thx.

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 15:12
Hier heb ik nog een KT7A liggen, deze heeft tijden gedraaid met een Dragon Orb 3, dus ik vraag me af hoe je er bij komt dat er geen orb op kan. Verder heb ik er ook meerdere coolermaster koelers op gehad, en nog nooit een probleem. Denk dat het gewoon gaat passen. Succes. :) En ja, dit past ook met een athlon XP. :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm vreemd, als je goed kijk zie je op je bord die 2 of 3 condensators (cylinders) vrij dicht op de processor staan. Mijn orbs die ik had gekocht wouden allemaal graag die condensators opzij duwen.. :(

Maar OK dan koop ik wel een nieuwe Coolermaster. Enige aanraders?

• M v Akkeren
Ik denk dat de DP5-6l11A wel voldoet. Heb deze zelf ook gehad. Deze kon mijn Thunderbird 1400 ook goed koelen, deze word nog een stukkie warmer als jouw 1600+, dus dit moet goed lukken. :)

Verwijderd

Topicstarter
TA!

Verwijderd

Ik heb hier een Coolermaster op mn Xp 1700 zitten
Bij vriend van me een ORB op een XP 2100...
Snap niet wat het probleem is :?

[edit]
Alle coolermasters zijn imo wel goed, ik heb de goedkoopste van gistron (uit mn hoofd, 12 euro)
doet het perfect. 55 graden stressed, 32 idle.

Verwijderd

Ik draai een coolermaster HHC 001 het Heatpipe model op mijn KT7A ...wel ff een enermax-ventilator op dat ding gezet, ivm lawaai van de standaardfan (die loopt 0p 7200! toeren en kwam daarmee boven mijn stofzuiger uit :+ )

Koel eigenschappen zijn formidabel btw (van de HHC)!

• M v Akkeren
Op zaterdag 29 juni 2002 22:33 schreef vwk het volgende:
Ik heb hier een Coolermaster op mn Xp 1700 zitten
Bij vriend van me een ORB op een XP 2100...
Snap niet wat het probleem is :?
Probleem is dat lezen moeilijk blijkt te zijn ;) Hij wist niet of die koeler op een KT7A pastte, hij had et dus niet over een KR7A die jij hebt. :D

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 22:34 schreef M v Akkeren het volgende:

[..]

Probleem is dat lezen moeilijk blijkt te zijn ;) Hij wist niet of die koeler op een KT7A pastte, hij had et dus niet over een KR7A die jij hebt. :D
zucht :+ :Z |:(

Verwijderd

Ik heb op mijn KT7a een coolermaster DP5-6I11, Globalwin FOP32, dragonORB 3 en swiftech MC462-a gehad..ze passen allemaal!
Pagina: 1