Toon posts:

extra beeldschermadapter voor twinview?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels al veel zitten searchen, maar dit ben ik nog niet tegengekomen:

Ik heb XP, en ASUS mx400 met twinview.
Ik zie de beide beeldschermpjes bij eigenschappen voor beeldscherm.
Echter, in het tabblad geavanceerd en dan aparaat selecteren, kan ik alleen mn analoge monitor selecteren en niet de andere 2 opties, zoals mn tv bijvoorbeeld.
Ik denk zelf dat ik een tweede beeldschermadapter moet installeren, maar hoe? Dat lukt me niet. Ik heb het ook op de resolutie 800x600 geprobeerd, helaas...
Ik heb geprobeerd de Detonator te installeren en dan krijg je allerlei NView opties. Lijkt ook goed, alleen vervolgens was mn beeldscherm volledig van de (grafische) kaart. Dus heb ik alles maar teruggezet. Maar ja wat nu?
Iemand die het weet mag het zeggen :) , want ik wil toch heel al mn films op de bank zien en liever niet achter mn bureautje....

Verwijderd

Topicstarter
mmm niemand weet het dus?... :'(

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Niet binnen een half uur kicken :z

Je kan pas een tv instellen als er een tv aanhangt geloof ik :)

Verwijderd

sorry maar kicken binnen 28 minuten word niet zo gewaardeerd hier heb gedult komt het vanzelf goed maar na 124 uur mag je wel schoppen.

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 22:43 schreef Pollewob het volgende:
Niet binnen een half uur kicken :z

Je kan pas een tv instellen als er een tv aanhangt geloof ik :)
klopt

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, excusez, *D

Je weet hoe dat gaat he, vrijdagavond al niet gelukt, weer geen dvd's gezien, nu zaterdagavond, alweer bijna 23.00uur, maar jullie hebben gelijk. In ieder geval:
de tv is aangesloten, ik kan nl. wel mpegs bekijken via mn Hollywood kaart. Had ik geloof ik ook wel even kunnen vermelden.
Om nu niet al mn films te gaan omzetten in Mpegs...wil ik graag gewoon de Twinview maar eens aanzetten.
Volgens mij moet er dan een extra beeldschermadapoter geinstalleerd worden ofzo. :?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hangt je TV al aan je kaart?
en hoe? (scart, S-video)?

Verwijderd

Topicstarter
ja die werkt prima, ik kan via mn Holluwoodkaart gewoon lekker mpegjes kijken. Maar ik wil toch ook graag de avi's en divX zien op tv.

Iets nieuws ontdekt:
Ineens had ik in mn instellingen menu bij geavanceerd de TwinView optie staan. Prima dacht ik, dus lekker instellen en ineens een fijn blauw schermpje van Windows, met allerlei foutmeldingen.
Computer weer opnieuw opgestart en ja natuurlijk is de Twinview optie nu weer weg. :'( :? :?

Er is iets brak, maar wat???

Verwijderd

Ok, je moet de tv wel direct op je videokaart aansluiten (dmv de svideo of composite kabel) en niet op die hollywood-kaart. Lijkt me dat je dat hebt gedaan maar meer komt er echt niet bij kijken in principe. Als dat ok is detecteert ie zelf dat er een ander aparaat is aangesloten en die opties (clone, span) zijn dan vanzelf beschikbaar. Je hoeft echt niet iets speciaals te installeren.

ps. Installeer wel de detonator drivers van de nvidia site en gebruik niet de standaard xp drivers. De oorspronkelijke ondersteunden namelijk geen twinview (weet niet hoe dat nu trouwens is).

Verwijderd

[topic=482538/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.