PIII, 800Mhz, 256Mb ram, 20+60gb harddisk, Geforce2 mx400 64m tv-out, Lite-on 16x dvd, Lite-on 40 x cd-rw. StreutWebdesign Windows Longhorn: www.streutjes.nl
PIII, 800Mhz, 256Mb ram, 20+60gb harddisk, Geforce2 mx400 64m tv-out, Lite-on 16x dvd, Lite-on 40 x cd-rw. StreutWebdesign Windows Longhorn: www.streutjes.nl
[edit] als je even nog iets toe wilt voegen kan je ook je bericht editen, dit is het linkse ikoontje aan de rechterkant
(tip: Mdaemon met Kaspersky AV-plugin.. is niet gratis, wel heel goed)
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Mee eens, maar dus niet gratisOp zondag 30 juni 2002 01:07 schreef BackSlash32 het volgende:
Elke mailserver die domain-POP doet kan dat.
(tip: Mdaemon met Kaspersky AV-plugin.. is niet gratis, wel heel goed)
Ik zou eigenlijk niet een gratis programma nemen, omdat je dan veel tijd kwijt bent in het zoeken en aan de praat te krijgen.
Tijd=geld
Mdaemon heb je in een kwartier draaiend en is stabiel.
Als je veel users hebt, zou ik voor exchange kiezen (wel heel duur)
Verwijderd
Link: http://www.argosoft.com/applications/mailserver/
Verwijderd
Lijkt me nx, veel te weinig mogelijkheden, draait niet als service en geen beveiliging.Op zondag 30 juni 2002 12:06 schreef HPE het volgende:
Kijk eens naar de ArgoSoft Mail server. Er zijn drie versies oplopend in prijs van gratis tot $ 88. De freeware versie is iig makelijk en snel in te stellen.
Link: http://www.argosoft.com/applications/mailserver/
Voor een mailserver moet ook een anti-viruspakket zijn (vindt ik) en die heb je niet voor die gratis gevallen.
MDaemon - Mailscan/DKAV plugin
Exchange - Norman NVC Exchange/ Mc Afee Groupshield
Jawel, maar hij's inderdaad te beperkt.Op zondag 30 juni 2002 12:09 schreef VipTweak het volgende:
draait niet als service
Ik gebruik het thingy als SMTP component op m'n laptop omdat ik anders helemaal leip wordt van elke keer andere smtp servers bij m'n mailaccounts invullen.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Op zondag 30 juni 2002 16:08 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
Jawel, maar hij's inderdaad te beperkt.
Draait dus niet als een serviceRuns on System Tray/Control Panel Yes
Runs as Windows NT/2000/XP Service No
Verwijderd
Weet ik, maar het zegt al genoeg als zo'n pakket dat niet zelf doet.Op zondag 30 juni 2002 16:36 schreef BackSlash32 het volgende:
Doh.. ik donder 'm zelf wel in HKLM, werkt ook.
BTW: Installeer eens de windows 2000 Resource Pro kit, daar zit srvinstw (Service Install Wizard) in, daar kan het ook mee
Vergeet niet dat programma's die handmatig worden omgezet naar service hun betrouwbaarheid kunnen verliezen, zoals bij Popbeamer en mdeamon 2.x het geval was.
Verwijderd
Daarom zou ik gaan voor een betaald pakket.Op zondag 30 juni 2002 16:44 schreef BackSlash32 het volgende:
True, 100% betrouwbaar is het niet.
- Veiliger
- Virusscanner
- Betrouwbaarder
- updates
- beter bekend, dus problemen zijn sneller te verhelpen
Tussen grote haken
Als dit voor een bedrijf is zou ik zeker MDaemon/Exchange bekijken, gratis is bijna altijd een lange lijdensweg en meestal hogere kosten door problemen oplossen en downtime.
Als je dit particulier doet, zou ik ook DMaemon/Exchange bekijken
Tevens heb ik nog een Apple Mac staan met Quickmail can CE SOft, werkt ook errug makkelijk en goed.
Beide pakket zijn niet gratis helaas.
| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
Vooral de antivirusplugin werkt perfect.....
Overigens... MDaemon 6 is nu uit. Heeft ook webbased agenda...
Deerfield is overigens niet meer dealer van MDaemon, gaat nu via de makers zelf.. Alt-N
www.alt-n.com
(draai MDaemon 6 GM5 hier+ LDaemon+webadmin+DKAV)
Verwijderd
Maar aangezien ik denk dat exchange niet verstandig is voor topicstarter, adviseer ik hem mdaemon.
Allemaal bedankt ik heb genoeg informatie!
Verwijderd
Wat gaat het worden?Op zondag 30 juni 2002 17:52 schreef Struet het volgende:
Oke,
Allemaal bedankt ik heb genoeg informatie!
http://www.computalynx.net/cmail/mail_server.htm
Een pc is net een brommer. je kan hem wel opvoeren maar het blijft nog steeds een brommer
Verwijderd
Niet gratisOp zondag 30 juni 2002 19:20 schreef scan het volgende:
Je zou voor cmail kunnen kiezen lekker klein en simpel
http://www.computalynx.net/cmail/mail_server.htm
Msi k7t266Pro2 ru xp 1800+ @ 2000+ 512 DDR 80 GB Maxtor
Alleen is Exchange vere van gratisOp maandag 01 juli 2002 11:45 schreef Erazzzer het volgende:
Een Exchange server lijkt mij gewoon het makkelijkst. Outlooken Exchange loopt gewoon goed in mekaar weg.
best prijzig pakket
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL