\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/
Euh...
Ik zie geen echo/etc statements, hoe kan je uberhaupt output krijgen
Maarreuhm, verder gok ik dat je $DB_site met zijn query_first methode een array met resultaten geeft en niet een los getal...
Kwestie van print_r op de teruggegeven waarden los laten.
Ik zie geen echo/etc statements, hoe kan je uberhaupt output krijgen
Maarreuhm, verder gok ik dat je $DB_site met zijn query_first methode een array met resultaten geeft en niet een los getal...
Kwestie van print_r op de teruggegeven waarden los laten.
alle output word ergens anders gemaakt, dit is een deel van een bulletin board waar ik mee werk
Ik probeer het verschil tussen threads en replies ook in het profile te laten zien...
Ik probeer het verschil tussen threads en replies ook in het profile te laten zien...
\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/
maar doe eens 'n print_r op wat je terugkrijgt, want dan zie je iig wát je hebt aan informatie
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Als ik zou weten wat een print_r is zou ik het graag voor je doenOp zaterdag 29 juni 2002 22:23 schreef Flat© het volgende:
maar doe eens 'n print_r op wat je terugkrijgt, want dan zie je iig wát je hebt aan informatie
<?php
echo print_r ($user[count1]);
?>
in de output source
<?php
echo print_r ();
?>
<?php
echo print_r ($user[count2]);
?>
in de output source
<?php
echo print_r (Array);
?>
(Ik werk voor de output met html templates waar ik de php los in moet stoppen)
echo print_r ($user[count1]);
?>
in de output source
<?php
echo print_r ();
?>
<?php
echo print_r ($user[count2]);
?>
in de output source
<?php
echo print_r (Array);
?>
(Ik werk voor de output met html templates waar ik de php los in moet stoppen)
zonder echo blijft het het zelfde
Volgens mij niet... Er zal altijd '1' of 'true' achterstaan (dat heeft er mee te maken dat print_r een functie is en dus ook een waarde afgeeft die door echo dan weer geprint wordt).Op zaterdag 29 juni 2002 22:35 schreef DaTLS het volgende:
zonder echo blijft het het zelfde
Je hoeft die echo niet te gebruiken, omdat print_r van zichzelf al een soort echo is. Dus echo moet weg!
Verder moet je jezelf iets meer verdiepen in PHP, je hebt de klok horen luiden, maar je weet niet waar de klepel hangt.
Bovendien weet ik niet wat $DB_site->query_first precies doet. Het is geen standaard PHP-functie, maar een object. Wat retourneert die functie? En waar wordt de echo/print aangeroepen?
Pagina: 1