Hoe in Promisde Raid BIOS komen?

Pagina: 1
Acties:

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-01 11:03

Zydell

* * * * *

Topicstarter
Hallo, ik heb een Gigabyte 7VRXP met een Promise PDC20276 ATA 133 RAID controller. Ik heb maar 1 harde schijf die ik niet aangesloten heb op RAID omdat dit toch geen zin heeft. Als ik de PC boot dan gaat de RAID BIOS op zoek naar een harde schijf die hij niet vindt. Ik wil dit uitzetten.
Ik heb al gezocht en gevonden dat je op CTRL+F moet drukken maar dat werkt niet, weet iemand hoe ik in de BIOS van de RAID Controller kan komen?

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
CTRL-F of CTRL H

Werkt altijd.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

CTRL F
CTRL H soms ook, maar meestel CTRL F geloof ik

edit: The Dolf, weer lekker snel eh :)

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:12

FastBunny

Give it the Works !

Staat het niet in het boekje van je moederbord >:) :?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 29 juni 2002 21:24 schreef ByMeSDy het volgende:
edit: The Dolf, weer lekker snel eh :)
Ik snel?

Of is dit weer een excuus zodat het niet opvalt dat jij weer zo langzaam bent? >:)

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Jaaah, dat gaat zo niet. Als je geen schijf hebt aangesloten kom je dus nooit van z'n leven in de Promise BIOS :z
Je moet in de BIOS van je moederbord (je begrijpt wel welke ik bedoel??) ATA-133 RAID of zoiets disabelen.
Althans zo werkt het bij m'n MSI-bordje (met dezelfde Promise controller). En als dat niet kan bij Gigabyte dan weet 'k het ook niet. BIOS modden is dan nog een optie.
Pagina: 1