THUNDERDOME TILL WE DIE !!!
            3d geluidseffecten uitzetten bij opties->Sound/Music 
Dit is wel heel erg basic.
            Dit is wel heel erg basic.
            ach, onze Guido is ook maar een simpele jongen eej, maar gelukkig brengt het Sultana 5-pak hier verandering in.

Ga jij lekker in de HK je sultana's naar binnen werkenOp zaterdag 29 juni 2002 21:15 schreef Thelema het volgende:
ach, onze Guido is ook maar een simpele jongen eej, maar gelukkig brengt het Sultana 5-pak hier verandering in.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
            dat heb ik NATUURLIJK al geprobeerd.
en voor die sultana freak: en ga zelf sultana eten...
je weet niet eens waar het precies omgaat en toch sta je met je zielige oordeel klaar.
                    en voor die sultana freak: en ga zelf sultana eten...
je weet niet eens waar het precies omgaat en toch sta je met je zielige oordeel klaar.
Ook eens met de audio opties gespeeld en UT opnieuw opgestartOp zondag 30 juni 2002 00:41 schreef GuidoHuis het volgende:
dat heb ik NATUURLIJK al geprobeerd.
Sjeez, een beetje humor mag toch welen voor die sultana freak: en ga zelf sultana eten...
            er is al een paar keer een patch voorbij gekomen hier op GoT
Ik zou zeggen: gebruik de search
            Ik zou zeggen: gebruik de search
Verwijderd
tss humor, we zijn wel tweakers natuurlijk een biertje en een sigaretje kan nog wel maar humor?? neej dat mag echt niet je zal maar net achter je computer sultana's zitten te eten en je moet lachen dan komt het allemaal op je tb en tegen je beeldscherm aan das natuurlijk niet de bedoelingOp zondag 30 juni 2002 00:44 schreef Robin Vreuls het volgende:
Sjeez, een beetje humor mag toch wel
Oh ik heb ook af en toe vernaggeld geluid maar dat komt denk ik door mn ac'97 kaart. t vreemde is dat het vanzelf ophoudt na een tijdje.
Het is hier een serieus forum hoorOp zondag 30 juni 2002 00:44 schreef Robin Vreuls het volgende:
Sjeez, een beetje humor mag toch wel
Magoed, alle 3D opties uitzetten en de frequentie omhoog schroeven... en als je er na dat alles nog niet uit komt even een uninstall en weer opnieuw instaleren
            dat lukt dus jammergenoeg niet echt. heb eigenlijk alles al geprobeerd en daar ik niet mijn savegames wil kwijt raken, heb ik dus eigenlijk geen opties meer. 
misschien is er een bestand die je setting vastlegt en als ik die nou verrijder mischien...
weet iemand welk bestand dit is?
                    misschien is er een bestand die je setting vastlegt en als ik die nou verrijder mischien...
tip kopieer je savegames ff naar andere map en doe dan reinstallOp zondag 30 juni 2002 00:55 schreef GuidoHuis het volgende:
dat lukt dus jammergenoeg niet echt. heb eigenlijk alles al geprobeerd en daar ik niet mijn savegames wil kwijt raken, heb ik dus eigenlijk geen opties meer.
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
JAOp zondag 30 juni 2002 00:55 schreef GuidoHuis het volgende:
Delete unrealtournament.ini & default.ini kopieer uit user.ini deze:
code:
1
2
3
4
5
6
 | [UTMenu.SlotWindow] Saves[0]=1\0\6\13\0\-1\0\-1\0\-1\0\0\M\0\Q Saves[1]= Saves[2]= Saves[3]= Saves[4]=  | 
En delete je user.ini ook.
Dan UT opnieuw opstarten kijken of je sound nu wel goed is.
Als het goed is zet je die code ^^ weer in je user.ini en kan je weer verder gamen.
(indien dit niet werkt Ut oipnieuw installen)
geen rechten kunnen ontleent worden aan deze post, want dit doe ik uit me hoofd
Je kan natuurlijk ook gewoon de patch van creative proberen
            Heb je toevallig de EAX patch voor UT geinstalleerd, want ik krijg daardoor altijd een heel erg vervelend grotten geluid in UT 
 (misschien die eens deinstalleren via windows 
)

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
            je kan ook gewoon het spel er opnieuw opzetten 

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Pagina: 1