Toon posts:

ericsson T66-geen nederlandstalig menu ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
help - o help me aub !!

net een ericsson t66 gekocht en ik kan geen nederlands kiezen in de taalmenu !!
zeer vreemd want er zit wel een nederlandstalige handleiding in?! ik kan enkel kiezen tussen de volgende talen : 'automatic' (da's dan in 't engels), engels, frans, duits en iataliaans.

hoe komt dit???

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
gewoon ff naar een ericsson winkel gaan, daar kunnen ze de software upgraden.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Buitenlands simmetje :? Als de telefoon op automatisch staat pakt ie de taal van de sim lijkt mij. En anders indd ff naar ericsson voor een upgradetje.

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik zo een ericsson service-centrum vinden ??
(ik ben van vlaanderen, gent)

Verwijderd

Topicstarter
en moeten ze hem openschroeven voor zo een software-update ? of is dat iets dat ze met een kabeltje doen? en doen ze dat gratis?

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Zeker je telefoon in Duitsland gekocht, of op internet? Tja, dan heb je de verkeerde firmware. Op de nederlandse firmware zit NL, EN, FR, Deens

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb zitten zoeken, maar ik kan geen adres van een servicepoint vinden. Anders moet je ze gewoon ff bellen, ze helpen je daar vast wel verder.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-02 15:30

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ik weet er een in Amsterdam maar daar heb je geen ruk an

Breek je nek voorzichtig

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:44
Veel phonehouse telecom winkels zijn ook Ericsson service points, kijk eens in Gent zou ik zeggen.

no comment

Verwijderd

Maar je telefoon hoeft niet opengeschroefd te worden nee.. Gewoon een kabeltje..
Pagina: 1