Toon posts:

Gforce4 440mx (Winfast A170)overclockvraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Winfast A170 - Gf4 440MX /64DDR

heeft er iemand overclockervaringen met deze videokaart
ik gebruik het prog Winfox die erbij was toen ik die kocht

ik zou wel graag es weten hoever jullie ermee kunnen overclocken hebben en in hoeverre die stabiel blijft:?
Ik vind het anders geen slecht kaartje maar wil er toch wel ietje meer uit krijgen.*D

willen jullie de resultaten posten?

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 21:26

Chop2000

Vroem

het werkt als volgt: je zet de snelheden wat hoger en gaat testen, zo blijf je doorgaan tot hij niet hoger wil..

niks

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:41

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb een Asus GF 4 mx 440 en die wilde ik dus ook ff overklocken (had mooie verhalen gelezen :9), ik gebruikte Nvmax. Ik deed maar wat aan de instellingen zonder te weten wat en in een spel was het beeld heel wit. Ik kreeg het niet met dat prog terug, dus toen maar win opnieuw geinstallt. (was toch nodig) Alles leek het weer te doen, maar na een paar dagen kwamen er gele strepen op het beeld. Ik dacht dus dat het van dat 'overclocken' was, maar ben toch maar ff naar de winkel gegaan waar 'ie vandaan komt en volgens hun kwam het vaker voor en dus kreeg ik een nieuwe 8-). Nu zit ik hier dus met die kaart en k heb erg veel zin om m te overclocken (haal nu rond de 4000 in 3D Mark 2001 score) Maar komen die gele strepen door dat overclocken of heeft dat er niks mee te maken. En kan het gebeuren dat zoiets gebeurd?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Als je er niets van afweet moet je het vooral niet doen.
Wil je het zo nodig toch proberen: probeer stapjes van 5 Mhz en draai 3DMark helemaal, per overclock.

Tip :

Als het vastloopt of je ziet artifacts, clock m weer wat lager :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.