HumZzzz Lijkt op een probleem wat ik ooit eens had met een P2 bordjuh,..
Dit was snel gefixst na een nieuwe koeler plaatsen,..
Aangezien de tips is dit een stap in de goede richting,..
Ben benieuwd naar wat meer info over wat je precies heb gekocht.Anders kan je het wel schuden naar de oplossing en moet er weer iemand aan te pas komen.
Ik zou je ff de tip moeten geven om zo veel mogelijk info te geven die je weet!!!,...
Welke Type moederbord heb je gekocht ? met welke chipset erop ? Welke Koeler erop staat gemonteerd met welke pasta is gemonteerd ?? Welke Geheugen je erbij heb ?? DDR of SDRAM ? 2100 of 2700 of 3300,.. Welke Videokaart je erbij heb gekocht ?? welke kast je erbij heb gekocht ??
Welke andere pci sloten bezet zijn ?? met welke componenten ??B.V. een geluidskaart en of netwerkkaart !!
Dit kunnen ook leiden ook naar warmte verschillen in je kast !! misschien zit de koeler van je AGP kaart dichtbij je koeler van je processor ? en vandaar je warmte ziet stijgen in dat mooie

tooljuh dat soort windows based rommel kan je beter overboord gooien verteld meestal niet echt veel,.. in de bios is ook een temperatuur meting die is veel beter om naar te kijken !!,... Ik ben vanaf 1 juli tot 17 juli zelf op vakantie dus ik hoop dat je eruit komt
AMD XP +1700 + AK31 v2 + 256MB DDR (2100) + GF GTS2 + 60 GB HDD IMB + 2 NIC's...
ON USB :
WEBCAM : LOGITECH
DIGICAM : CANON IXus v2

SCANNER : COMPACT SCAN TRUST
MOUSE : LOGITECH WEELMAN..
PS: nog nooit een probleem mee gehad !!!}:O