Toon posts:

[ 3D SMAX ] Magma?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,
Ik ben een beginnend n00b in 3D-wereldje, en heb van een kennis 3D SMAX 4.2 op de kop kunnen tikken, als ik opstart laad ie iets van Magma en er een prent rond.
Als ik zoek op inet vin ik dat Magma een soort pre-release is van 3D SMAX, maar kan ik die ook updaten dan?
Van de 'pre-release' naar bv. de huidige en vaste van nu?
En hoe doe ik dit dan, vin ik nergens trug zelf niet in de help (F1 :P)

Ook vroeg ik me af om soms mensen met 3D SMAX es een screenie zouden kunnen posten van wanneer ie opstart en wanneer je erin zit. Dat ik weet wanneer ik de juiste versie/update te pakken heb.

Dan ff iets (anders):
Hoe krijg ik 1 view gemaximaliseerd, nu heb i kstandaard 4 views, en die ene (3D) komt me het meest van pas.

En nog een vraagje :P 8-):
Dit is erg noob vraagje maar vin ik ook niet, mss zoek ik dan ook niet goed :? Naja:
Je hebt zo die standaard figuren in 3D SMAX, bv. een ring eh. Hoe teken je daar niet bestaande dingen op?
Heb allemaal lijnen hier nu staan, maar hoe krijg ik daar vlakken van, en hoe krijg ik een rechthoek, wat ovaler, dus als je laat zeggen een mannetje gemaakt heb, maar die is te rechthoekig hoe krijg je die mooi 'afgerond'?

Als slot:
weet iemand plaatsen waar je textures kan afhalen?
zit hier standaard niet bij ..

Sorry als dit te n00b-achtig is maar iedereen moet ergens beginnen lijkt me..
Alvast thanks voor jullie hulp.

Verwijderd

om een schermpje te maximizen, druk je op de knop min/max toggle
rechts onderin je scherm
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/botters/min-max.gif
maar dit kan je allemaal wel vinden op i-net :)

Verwijderd

Topicstarter
Oh :o
Sorry, nog niet veel moeite gedaan

Verwijderd

Topicstarter
als ik een tutorial volg voor bv 4.2
en ik moet in modifier-paneel edit mesh doen, is dit heel anders bij me..
Weet dus iemand of ik die kan updaten?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op zaterdag 29 juni 2002 20:53 schreef ThaGroov het volgende:
als ik een tutorial volg voor bv 4.2
en ik moet in modifier-paneel edit mesh doen, is dit heel anders bij me..
Weet dus iemand of ik die kan updaten?
ik denk dat je voor vragen over 3d studio max 4.2 met upgraden etc, en dan vooral van pre-releases, bij Discreet® moet zijn. En, zoals ik al eerder in een ander topic aangaf, als jij enige reden hebt om niet Discreet hiervoor te kunnen contacten, mogen wij je helaas ook niet helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Waar zie jij op die site dan een update van Magma?

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op zondag 30 juni 2002 01:13 schreef ThaGroov het volgende:
Waar zie jij op die site dan een update van Magma?
Hij bedoelde dus: als jij een legale versie zou hebben dan weet je wel hoe updates te verkrijgen zijn. Heb je een illegale versie dan kunnen wij je daar ook niet verder bij helpen.

Verder zijn deze vragen echt TE basic hoor, dit heeft niet eens meer iets met F1 en tutorials te maken, maar met algemeen software inzicht...
Hier moet je toch met een klein beetje inzicht en wat zoeken MAKKELIJK uit kunnen komen.

de betaler vervuilt

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

We kunnen je helaas niet helpen. Ga naar discreet als je problemen hebt met het installeren van je software.

Max is een programma met een hoge leercurve. Begin dus bij het begin en kom hier niet met vragen als je nog niet de moeite hebt genomen de basis te leren kennen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.