Hoi mensen,
Ik ben een beginnend n00b in 3D-wereldje, en heb van een kennis 3D SMAX 4.2 op de kop kunnen tikken, als ik opstart laad ie iets van Magma en er een prent rond.
Als ik zoek op inet vin ik dat Magma een soort pre-release is van 3D SMAX, maar kan ik die ook updaten dan?
Van de 'pre-release' naar bv. de huidige en vaste van nu?
En hoe doe ik dit dan, vin ik nergens trug zelf niet in de help (F1
)
Ook vroeg ik me af om soms mensen met 3D SMAX es een screenie zouden kunnen posten van wanneer ie opstart en wanneer je erin zit. Dat ik weet wanneer ik de juiste versie/update te pakken heb.
Dan ff iets (anders):
Hoe krijg ik 1 view gemaximaliseerd, nu heb i kstandaard 4 views, en die ene (3D) komt me het meest van pas.
En nog een vraagje
8-):
Dit is erg noob vraagje maar vin ik ook niet, mss zoek ik dan ook niet goed
Naja:
Je hebt zo die standaard figuren in 3D SMAX, bv. een ring eh. Hoe teken je daar niet bestaande dingen op?
Heb allemaal lijnen hier nu staan, maar hoe krijg ik daar vlakken van, en hoe krijg ik een rechthoek, wat ovaler, dus als je laat zeggen een mannetje gemaakt heb, maar die is te rechthoekig hoe krijg je die mooi 'afgerond'?
Als slot:
weet iemand plaatsen waar je textures kan afhalen?
zit hier standaard niet bij ..
Sorry als dit te n00b-achtig is maar iedereen moet ergens beginnen lijkt me..
Alvast thanks voor jullie hulp.
Ik ben een beginnend n00b in 3D-wereldje, en heb van een kennis 3D SMAX 4.2 op de kop kunnen tikken, als ik opstart laad ie iets van Magma en er een prent rond.
Als ik zoek op inet vin ik dat Magma een soort pre-release is van 3D SMAX, maar kan ik die ook updaten dan?
Van de 'pre-release' naar bv. de huidige en vaste van nu?
En hoe doe ik dit dan, vin ik nergens trug zelf niet in de help (F1
Ook vroeg ik me af om soms mensen met 3D SMAX es een screenie zouden kunnen posten van wanneer ie opstart en wanneer je erin zit. Dat ik weet wanneer ik de juiste versie/update te pakken heb.
Dan ff iets (anders):
Hoe krijg ik 1 view gemaximaliseerd, nu heb i kstandaard 4 views, en die ene (3D) komt me het meest van pas.
En nog een vraagje
Dit is erg noob vraagje maar vin ik ook niet, mss zoek ik dan ook niet goed
Je hebt zo die standaard figuren in 3D SMAX, bv. een ring eh. Hoe teken je daar niet bestaande dingen op?
Heb allemaal lijnen hier nu staan, maar hoe krijg ik daar vlakken van, en hoe krijg ik een rechthoek, wat ovaler, dus als je laat zeggen een mannetje gemaakt heb, maar die is te rechthoekig hoe krijg je die mooi 'afgerond'?
Als slot:
weet iemand plaatsen waar je textures kan afhalen?
zit hier standaard niet bij ..
Sorry als dit te n00b-achtig is maar iedereen moet ergens beginnen lijkt me..
Alvast thanks voor jullie hulp.