Toon posts:

[hotmail] sender via outlook express <unknown>

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik tegenwoordig mijn mail via outlook express, krijgt de ontvanger sender <unkwown> ik heb niets aan mijn instellingen veranderd; hoe kan dit ineens, hoe verhelp ik het aangezien ht enorm onhandig is omdat veel mail van mij bij een ander bij junkmail terechtkomt en mijn mail niet leest

onterecht gesloten, jullie moeten wel goed lezen, uiteraard had ik bij properties mijn naam etc ingesteld, het funktioneerde allemaal prima, alleen nu heeft hij de laatste dagen er last van dat hij de naam niet weergeeft, ondanks dat deze goed in de properties staat

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op zaterdag 29 juni 2002 19:54 schreef jackykennedy het volgende:
onterecht gesloten,
Als een topic onterecht dicht is, kan je het beste even contact op nemen met de desbetreffende mod en niet opnieuw het topic openen.

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:52
raar! mischien als je je account verwijder en dan weer opnieuw instel dat het dan weer werkt (??) k heb dit zelf nog noot gehad..

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 29 juni 2002 19:54 schreef jackykennedy het volgende:
onterecht gesloten, jullie moeten wel goed lezen
Niets onterecht gesloten, en er wordt ook goed gelezen :(

Je geeft in het topic onvoldoende informatie, waardoor voor de bezoekers als wel de moderators niet duidelijk is dat het om iets anders dan een standaard probleem gaat.

Sterker nog: ook nu weer geef je onvoldoende informatie, en geef je de essentiële informatie pas in een wanhopige poging je topic open te houden:
uiteraard had ik bij properties mijn naam etc ingesteld, het funktioneerde allemaal prima, alleen nu heeft hij de laatste dagen er last van dat hij de naam niet weergeeft, ondanks dat deze goed in de properties staat
Zo uiteraard is dat dus niet, dus zet dat er volgende keer dan gewoon even bij, van voorkom je een boel ergernis, en vooral dat je topic zomaar gesloten wordt.

Kortom: zoek eerst eens naar de balk in je eigen oog, in plaats van naar de splinter in 't oog van een ander.

We zijn best bereid om je hier te helpen met je probleem, maar dan moet je wel een beetje initiatief tonen, vertel van je probleem, vertel wat je zelf al gecontroleerd hebt en wat daarvan de uitkomst is, en vertel waar je vast gelopen bent. Het is *jouw* probleem, en als je wil dat mensen je daarbij helpen mag je daar best een beetje moeite voor doen.

Verder: als je het niet eens bent met een actie van een moderator is de oplossing niet om gewoon een nieuw topic te openen. Die eindigt dan net zo hard gesloten. Meld je gewoon eve in [forum=15] en vertel waarom je vind dat je topic ten onrechtte gesloten was.

Dan had je waarschijnlijk ook te horen gekregen dat je topic te weinig informatie bevatte, waardoor niet duidelijk was dat je probleem geen standaard probleem was, en dat je een nieuw topic mocht openen, als je daarin wél voldoende informatie zou vermelden.

Om die reden laat ik dit topic nu open, maar ik hoop wel dat je er een les uit geleerd hebt voor de volgende keer.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Topic kan overigens dicht, topicstarter is gebanned wegens clone zijn.

Dit topic is gesloten.