Toon posts:

T29 operator logo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een ericsson T29s en ik heb net via een website een operator logo laten sms-en.
Sms netjes ontvangen en als ik in de sms kijk staat de afbeelding er ook en kan ik kiezen om de afbeelding op te slaan, dit heb ik dan ook gedaan.
Maar nu komt het: Hoe krijg ik dat plaatje als operator logo want ik kan er niks over vinden in de handleiding en ik kan ook niet vinden waar het plaatje nu in mijn telefoon is opgeslagen :(

Dus als iemand weet hoe ik dat plaatje als operator logo kan krijgen help me plz.... :(

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
plaatje =/= operator logo.
plaatje kan je als screensaver installen, een operator logo is iets anders.

(als je vodafone hebt moet je een msn sturen naar 125 waar "logo v" in staat, dan krijg je het vodafone logo.)

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 juni 2002 19:50 schreef C}{@0$ het volgende:
plaatje =/= operator logo.
plaatje kan je als screensaver installen, een operator logo is iets anders.

(als je vodafone hebt moet je een msn sturen naar 125 waar "logo v" in staat, dan krijg je het vodafone logo.)
En hoe instaleer ik dat plaatje dan als screen saver ? ik kan alleen maar kiezen voor opslaan en ik weet niet waar ie dan wordt opgeslagen en wat ik er verder mee kan dus leg aub ff uit wat ik daarvoor moet doen.

Verwijderd

Topicstarter
"kick" ik wil wel graag weten wat ik nu met dat logo moet want wil hem wel kunne gebruiken :(