Pinnacle PCTV kanalen instellen

Pagina: 1
Acties:

• kuru1234
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-01-2022

kuru1234

Morphineman

Topicstarter
Net een pinnacle pctv-kaart gekocht, ik kan alleen niet alle kanalen erop krijgen. Ned 1/2/3 bv zitten op hier op kanaal 11-/6+/8- , maar die staan niet in het rijtje kanalen waaruit je kan kiezen in het bijgeleverde progje (PcVision)
ik heb er nog geen eerdere topic over gezien, dus ik zal wel iets simpels over het hoofd zien. En voor welke PAL moet ik kiezen ?

Gigabyte7VRXP KT333, XP2000, Asus Ti 4200 4mb, maxtor 80G 7200, fujitsu 40 G 5400, philipscdrw, pioneer DVD.

Verwijderd

Gewoon pal nemen en geen snelzoeken gebruiken dan vind ie de meeste zenders ,maar sommige moet je toch met de hand toevoegen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

niet toevallig een videorecorder eraan hangen?
bij mijn tvkaart is het zo dat er dan gelijk een stuk minder kanalen beschikbaar zijn.
dit heb ik opgelost door ervoor te zorgen dat de kanalen ingesteld worden op de videorecorder.

Verwijderd

Ik heb de PCTV Rave met ook die Vision. Heb je wel cable gekozen ipv antenne en het juiste land? Ik kan je versie 2.50 aanraden (zit in versie bundel 5.x. werkt beter hier. Vision 1.9x is minder.

doe GEEN (snel)zoeken die kaart vind niks hier alleen rtl4 en sbs6 ;) gewoon even de frequensie bij de hand en instellen maar!