• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.anghuber.de/shop/template/pix/8cdmp3ebay.jpg

Deze wordt momenteel op de Duitse E-bay aangeboden voor 86 euro, de specs zien er goed uit, maar ik zou toch graag wat meer info willen hebben over dit ding (ervaringen van gebruikers enzo :) )

de specs zijn
Superkleiner MP3/CD-Player 8cm mit ID3!!! Ausgezeichnete Qualität und grosses Display! Auf diesem tragbaren MP3-Player können für 8cm CDs sowohl MP3, CD, CD-R und CD-RW abgespielt werden. Bei VCDs können auch die Sounds gehört werden. Anzeige des ID3 Titel TAGŽs auf großem beleuchtetem Display. Integrierte Verzeichnisfunktion. LCD Display zeigt Song-Titel und Künstlername. Unterstützt alle gängingen Bit Rates von 32 bis 320kbps. 480 Sek. Anti-Schock für MP3-Cd, 45 Sek. Anti-Schock für CD. Der Player hat alle gängigen Betriebsarten, von Intro, Repeat Funktion über Zufallswiedergabe bis zum vorher ausgewählten Programmablauf aller Titel. 5 Soundeinstellungen, Zufallswiedergabe. Multi-Session fähig. Mit Unterverzeichnissen. Tastatursperre möglich. DIR programmierbar. Das Gerät wird mit 2 x 1.5V Batterien betrieben. Der Player kann auch als Aufladestation von Akkus benutzt werden. Netzgerät im Lieferumfang. Der Player hat einen zusätzlichen Anschluß an die Stereoanlage. Maße: 10x10x3,0 cm Externe Fernbedienung (Remote Control) mit im Lieferumfang. Preiswerter MP3-Spaß auf günstigen Datenträgern. Hervorragende Qualität. Lieferumfang: Fernbedienung (Remote Control), Netzteil, Originalverpackung und ausführliche Bedienungsanleitung, Batterien, Stereokopfhörer, Anschlusskabel für externen Ausgang.

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 20:08
nog nooit gezien, maar er zweeft hier ergens een heel groot 8cm mp3 speler topic rond (gaat vnl over de Napa maar boeie) daar zullen ze het misschien weten :)

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op zaterdag 29 juni 2002 19:52 schreef Bong-One het volgende:
nog nooit gezien, maar er zweeft hier ergens een heel groot 8cm mp3 speler topic rond (gaat vnl over de Napa maar boeie) daar zullen ze het misschien weten :)

e-bay? het is dus 2e hands? Ik heb altijd zo mijn twijfels over 2e handse spul en zeker als het gaat over best wel gevoelige mechanica's (electronica dus.... ;) )

Maar als het een mini cd speler is moet je misschien wel even op letten dat die lens nog top is (heb een disk man van een 3 jaar oud, veel gebruikt, en nu is de lens kadoek). En in die zo fantastische "Hele vette kleine 8cm mp3cdplayers (deel 3)" topic, krijg je waarschijnlijk te horen hoe veel beter een Napa zal zijn en hoe goed dat ding wel niet is etc......

• Wouter
  • Niet online
Op zondag 30 juni 2002 10:57 schreef Liquid het volgende:

[..]

e-bay? het is dus 2e hands? Ik heb altijd zo mijn twijfels over 2e handse spul en zeker als het gaat over best wel gevoelige mechanica's (electronica dus.... ;) )

Maar als het een mini cd speler is moet je misschien wel even op letten dat die lens nog top is (heb een disk man van een 3 jaar oud, veel gebruikt, en nu is de lens kadoek). En in die zo fantastische "Hele vette kleine 8cm mp3cdplayers (deel 3)" topic, krijg je waarschijnlijk te horen hoe veel beter een Napa zal zijn en hoe goed dat ding wel niet is etc......
En dat het kreng maar 4 uur met batterijen doet, nee dank je ;)

• dvdgrs
Op zondag 30 juni 2002 12:24 schreef . w o u t e r . het volgende:

[..]

En dat het kreng maar 4 uur met batterijen doet, nee dank je ;)
helemaal mee eens, ik snap niet waarom iedereen zo enthousiast is over die Napa :o), maar dattie maar 4uur doet op 2 bat's is voor mij al reden genoeg om em over te slaan, nog een bezwaar op die cd dingen is dat je de nadelen van een discman gewoon meeneemt (anti-shock), en dat het gewoon veel minder degelijk en duurzaam is dan een flash-mp3 speler

• Wouter
  • Niet online
Op zondag 30 juni 2002 12:42 schreef Bong-One het volgende:

[..]

helemaal mee eens, ik snap niet waarom iedereen zo enthousiast is over die Napa :o), maar dattie maar 4uur doet op 2 bat's is voor mij al reden genoeg om em over te slaan, nog een bezwaar op die cd dingen is dat je de nadelen van een discman gewoon meeneemt (anti-shock), en dat het gewoon veel minder degelijk en duurzaam is dan een flash-mp3 speler
Mja, als ik een mp3 speler neem wil ik er toch wel een met (mini) cd, toch omdat cd'tjes lekker goedkoop zijn en er veel op past. Maar dan wil ik er wel een die fatsoenlijk met batterijen omspringt :)

• dvdgrs
Op zondag 30 juni 2002 12:51 schreef . w o u t e r . het volgende:
Mja, als ik een mp3 speler neem wil ik er toch wel een met (mini) cd, toch omdat cd'tjes lekker goedkoop zijn en er veel op past. Maar dan wil ik er wel een die fatsoenlijk met batterijen omspringt :)
kijk dat word lastig, omdat zoon mp3 speler én mp3's moet decoden, én zoon motortje draaiend houden, daar gaan de batterijen zo snel van op. En omdat de dingen zo klein zijn moet je vaak van die AAA's erin stoppen, die gewoon minder stroom leveren.

[btw]
als geld geen rol speelt :+
http://www.mp3man.nl/product/1547 die doet 26uur op zn batterijen
[/btw]

• Wouter
  • Niet online
Op zondag 30 juni 2002 12:55 schreef Bong-One het volgende:

[..]

kijk dat word lastig, omdat zoon mp3 speler én mp3's moet decoden, én zoon motortje draaiend houden, daar gaan de batterijen zo snel van op. En omdat de dingen zo klein zijn moet je vaak van die AAA's erin stoppen, die gewoon minder stroom leveren.

[btw]
als geld geen rol speelt :+
http://www.mp3man.nl/product/1547 die doet 26uur op zn batterijen
[/btw]
Ja dies wel heel vet ja... helaas speelt geld wel een rol.. 140-150 euro is toch wel max... liefst minder :)

• dvdgrs
Op zondag 30 juni 2002 13:20 schreef . w o u t e r . het volgende:
Ja dies wel heel vet ja... helaas speelt geld wel een rol.. 140-150 euro is toch wel max... liefst minder :)
jup, das mijn budget ook ong :Y) (heb gewoon geen zin om er zoveel geld in te steken :)). Ik ga denk ik voor de diva-mp3, die doet zonder cd's en is €150 met 96mb geheugen.

• Wouter
  • Niet online
Op zondag 30 juni 2002 14:03 schreef Bong-One het volgende:

[..]

jup, das mijn budget ook ong :Y) (heb gewoon geen zin om er zoveel geld in te steken :)). Ik ga denk ik voor de diva-mp3, die doet zonder cd's en is €150 met 96mb geheugen.
Ja weet je wat het is... over 1.5 week ga ik 31 dagen op vakantie... en dan wil je meer dan 96 MB :)

• dvdgrs
Op zondag 30 juni 2002 14:06 schreef . w o u t e r . het volgende:

[..]

Ja weet je wat het is... over 1.5 week ga ik 31 dagen op vakantie... en dan wil je meer dan 96 MB :)
kijk dat is een duidelijk voordeel van cd-spelers (nog nieteens aan gedacht *schaam schaam*). Schiet niet op 10 compact-flash kaartjes meenemen twv 100€ :+. En een comp 31 dagen lang meesleuren is nou ook niet je van het ;). Groot voordeel idd, maar ik vind het niet opwegen tegen voordelen van een flash-speler, in mijn geval iig (huis-school fietsen ed).

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:48

MaDLiVe

.-Observer-.

Alleen de omvang van die aiwa mp3 player doet me twijfelen. 3cm dik :S *D

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Pagina: 1