Toon posts:

Compaq en DPC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok we hebben dus een compaq amd k6-2 450mhz en die wil ik ook ff het clientje installen. Maar ik zit er nooit op maar modem zit er wel aan en soms zetten diegene die erop zitten um op "Sleep" stand.. Gaat de client gewoon weer opnieuw starten als de compaq uit slaap stand is of niet? De compaq staat de hele dag aan maar gaat s'avonds uit. Maar die van mij niet!! :)

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:27

DJ

Als je de client als Service Installed op die machine (DNETC -INSTALL -QUIET), dan loopt hij altijd als de machine ook draait. Voor wat betreft de Dial up verbinding, je kunt de Client zo instellen, dat hij gaat fetchen en flushen als er een inet verbinding is, maar ook dat hij zelf gaat bellen :)

Dat het ik nu ook draaien.

Werkt perfect.

DJ

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

Verwijderd

Topicstarter
Dit is volgens mij een domme vraag maar hoe installeer je het quiet zeg maar???

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 17:19 schreef Flappo de Lul het volgende:
Dit is volgens mij een domme vraag maar hoe installeer je het quiet zeg maar???[/quote]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 17:06 schreef DJ het volgende:
Als je de client als Service Installed op die machine (DNETC -INSTALL -QUIET)[/quote]

Verwijderd

Topicstarter
Ik zei toch dat het een domme vraag was...! Had ik ook wel gelezen wat hij schreef maar uitleg please???

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:27
maar hoe doe je da dan ??...moet je een snelkoppeling maken en dan gwoon dnet.exe -install -quiet" doen ofzo bij de path ??...explane plz ...:?

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nee, dat doe je eenmalig, dan staat je koe gewoon in je services (vanuit het register).
(daarna loopt je koe dus altijd automatisch zodra je opgestart bent)

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:27
maar hoe dan ?...moet je dan een opdrachtregel aan het register toevoege..en zoja waaar ??

Verwijderd

Klik op START dan UITVOEREN sleur DNETC.EXE uit de dir waar je het koeiespul hebt staan in dit venstertje en typ daarachter:
-install -quiet

Er moet ook spatie tussen dnetc.exe en -install

succes
Pagina: 1