Ik wou eens weten hoe je zelf een TV-out kabeltje maakt, ik heb een scartkabel en wel wat tulpstekkertjes.
Kan iemand mij helpen??
Kan iemand mij helpen??
Verwijderd
Dat is een waarheid als een koe, maar dan heb ik eerst een schemaatje nodig... En als iemand die voor mij weet te fixen...Op zaterdag 29 juni 2002 19:36 schreef Tweak-Metallica het volgende:
Simpel, je stopt die scart in je TV, maakt dan een tulp-kabel tussen de Video-in en je TV-out van je PC.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Verwijderd
Coax is niet aan te raden,verschillen in impedantie.. Werkt overigens wel, maar dat ff terzijde..Op zaterdag 29 juni 2002 19:40 schreef kaasie het volgende:
jeps is heel simpel...
neem bijv. coaxkabel (kan ook gewoon snoer) beide kanten effe tulp stekker vast maken. en klaar (beste is het aan elkaar te solderen daarna effe isoleren met isolatie-tape.
Verwijderd
Coax kan best, die verschillen in impedantie kan je verwaarlozen lijkt me. Als je kwaliteits 75 Ohms kabel hebt heb je betere beeldkwaliteit dan bij een dun tweelingsnoerOp zaterdag 29 juni 2002 19:42 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Coax is niet aan te raden,verschillen in impedantie.. Werkt overigens wel, maar dat ff terzijde..
Coax is ook fucking dik, dan sloop je je stekkers of pluggen als je pech hebt.
Hier heb ik wat aan! Zal het proberen!Op zaterdag 29 juni 2002 19:38 schreef DJSmiley het volgende:
www.hardwarebook.net
zoek scart pinout : http://www.hardwarebook.net/connector/av/scart.html
zoek pinout aan de andere kant
pak soldeerbout
soldeer kabels
sluit aan
en als je het goed gedaan hebt: beeld/geluid/whatever
Zal ik in het vervolg doen! Maar kan iemand me helpen?Op zaterdag 29 juni 2002 20:32 schreef wfvn het volgende:
Tipje... maak eens gebruik van de [afbeelding]
volgens mij pinnetje 17 en 20:Op zaterdag 29 juni 2002 20:34 schreef weide55 het volgende:
[..]
Zal ik in het vervolg doen! Maar kan iemand me helpen?
Verwijderd
Pinnetjes?? van je scartstekker?? je moet er gewoon één kopen waar met tulp aansluitingen voor audio+video op je scartOp zaterdag 29 juni 2002 20:30 schreef weide55 het volgende:
[afbeelding]
Ik heb nu een tulpkabel voor het beeld geknipt, op welke pinnetjes moet ik deze twee aansluiten?
ik geloof niet dat dat hier gevraagd wordtOp zaterdag 29 juni 2002 20:36 schreef kaasie het volgende:
[..]
Pinnetjes?? van je scartstekker?? je moet er gewoon één kopen waar met tulp aansluitingen voor audio+video op je scart
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()