Toon posts:

Bluetooth optie voor Sony Vaio?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag mij af het mogenlijk is om geintegreerde Bluetooth te krijgen in een Sony Vaio laptop (specifiek de GRX415, zie: http://www.sonystyle-europe.com/servlets/com.sony.cce.service.ui.fo.Broker?ss=new&s=showsearch&search=G-PCG-GRX4 )

Op de site van Sony (wat een kutsite btw) staat er bij het laptopgedeelte zowiezo niks over Bluetooth, geintegreerd dan wel optioneel.

Ik heb niet zoveel zin in een aparte kaart, in dat geval neem ik desnoods maar een ander merk laptop.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm,

Ik heb nu via een andere sony site (http://www.vaio.sony-europe.com/nl/products/notebooks/models/grx415mp/inhalt_frames.html) wat meer informatie gevonden.

Je kan voor zo'n 250 EURO een Bluetooth kaartje kopen.

Daar knap ik dus op af, heb je voor idioot veel geld weer zo'n uitsteeksel aan je laptop zitten :(

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Grappig, geintergeerde Bluetooth's waren gisteren nog in het nieuws op T.net.

Als er niks staat over Bluetooth op de site van Sony lijkt het me niet dat er een versie van is te krijgen, misschien is Sony nog van plan een laptop met een geintergeerde Bluetooth te maken, maar er is nog er geen van op de markt.

Wel biedt Fujitsu laptops met een geintergreerde Bluetooth adapter, zoals ik al eerder zei was dit gisteren in het nieuws. Lees dit artikel daarvoor.

Verwijderd

Topicstarter
Toshiba heeft bij sommige modellen standaard Bluetooth, en, geloof ik, bij zo goed als alle Bluetooth als optie.

In dat geval zit het dus geintegreerd, en heb je verder geen rare uitsteeksels van PCMCIA kaartjes. Nadeel is dat de Sattelite Pro modellen geen touchpad hebben (voor zover ik weet), maar zo'n irritante groene "joystick" middenin het toetsenbord.

Ik zag die niewsentry van Fujitsu-Siemens ook gisteren. Ik heb echter geen ervaring met dat merk, en ken ook geen mensen die er een hebben.

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 16:06

limit28

Loading.....

De vaio C serie hebben wel bleutooth geinteregeerd. Mar als je andere laptop neemt, die hebben ook geen bleutooth op het laptop

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp echt niet wat mensen willen met zo'n C serie laptop.

Als je misschien bij de klant een presentatie wilt geven met een beamer etc, a la. Maar ik gebruik een laptop primair voor (lang) werken. Voor de ontwikkeltools die ik gebruik heb je toch wel een bepaald minimum aan "screen estate" nodig, en dat valt zo'n C-serie Vaio als allereerste af.
Pagina: 1