Toon posts:

Quattrovox :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een kennis van mij heeft een quattrovox I en deze ruist enorm. Nou schijnt dit vaker voor te komen en je zou 'm bij de primafoon kunnen ruilen voor een exemplaar zonder deze bug, maar die nieuwe versie zou rare tikken tijdens het bellen geven wat natuurlijk ook niet tof is.

Weet iemand of de quattrovox II en/of III nog onder dergelijke problemen lijden ?
En weet iemand toevallig uit ervaring of nummerherkenning op een samsung spr-6100 telefoon werkt als deze op een QV 2 of 3 wordt aangesloten ? Met een QV 1 werkt dit namelijk in ieder geval niet. (op poort 1 en nummerherkenning is 100% zeker ingeschakeld voor poort 1)

Verwijderd

ik heb de quatrovox II en als je gebeld word tikt die altijd want dan gaat die 2 poorten af, maar dat kan je zelf programmeren.

Verwijderd

Topicstarter
x-boxer, dank voor je reactie. met tikken bedoelde ik tikken in de lijn tijdens het gesprek, maar hier heb je nooit last van gehad ? en is de lijn ruisvrij ? (de ruis die deze QV1 maakt valt heel duidelijk op)

Verwijderd

Bij beide modellen (II en III) nooit problemen gemerkt. Als je moet kiezen dan pak je een III want die heeft nr.weergave op alle poorten :)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Als je de Q1 naar de primafoon brengt krijg je een gerepareerde terug, heb ik ook gedaan.

Je hoeft je dus niet druk om een 2 of 3 te maken omdat je die toch niet krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
Schijnt dat je met die gefixte Q1 weer van die vervelende dingen krijgt als tikken tijdens het gesprek en dan kan hij beter direct een quattrovox II of III kopen.

• Xandrios
  • Laatst online: 12-08 17:53
Q3 no problemo hier :)

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:15
Je hoort hier toch dat het bij andere mensen wel goed gegaan is. Breng dat ding gewoon terug en als er nog steeds problemen zijn kan je altijd een andere kopen, maar ik zou t eerst gewoon proberen, je hebt toch niks te verliezen, hij is al kapot :)

Verwijderd

Ik dacht de QV3 alleen op poort 1 nummerweergave heeft?
Ik heb zelf de QV4 met idd nummerweergave op alle poorten.
Werkt oka en geen tikken o.i.d.

• Xandrios
  • Laatst online: 12-08 17:53
Op zaterdag 29 juni 2002 22:55 schreef pinolief het volgende:
Ik dacht de QV3 alleen op poort 1 nummerweergave heeft?
Ik heb zelf de QV4 met idd nummerweergave op alle poorten.
Werkt oka en geen tikken o.i.d.
De Q3 heeft ook op elke poort nummerweergave :)

Dat ding kost overgins ook niet veel meer, 2e hands heb je ze al voor rond de €50 :)
(nieuw in doos)

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 00:28

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

ons heeft ook de qv1 beneden hangen en deze vertonde ook kuren. Terug gebracht. Nieuwe gekregen. Maar wat bedoelen jullie met tikken? Als je gebeld wordt hoor je die qv tikken. Dat is normaal. Ook als je de telefoon opneemt.

Maar ik denk dat jullie iets anders bedoelen.

.

Pagina: 1