[Grundig Xenaro DVD] Geluid valt weg

Pagina: 1
Acties:

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-02 16:57

wzzrd

The guy with the Red Hat

Topicstarter
Ik heb in het kader van zo'n O2 abbo'tje een DVD speler van Grundig (een Grundig Xenaro GDP 5100) gekregen. Leuk ding. Deed het prima.

Recent stopt echter met enige regelmaat tijdens het afspelen van DVD's het geluid ermee. Zonder het indrukken van knoppen natuurlijk. Als ik hem uitzet (echt uit, met de power knop) en dan weer verder ga, doet 'ie het weer... Da's niet zo leuk. :(

Ik heb al een firmware update geprobeerd, maar dat werkt niet :(

Iemand hier ervaring mee? Oplossingen? Andersoortige hulp?

PS. Mocht dit het vaudte forum zijn, kan er een aardig modje dan een move ipv. een lock doen? ;)

Verwijderd

mijn ouders hebben dat probleem ook... Bekend probleem dus blijkbaar ze hebben hem gewoon terug gebracht en er wordt naar gekeken

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:24

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> AV

Verwijderd

ik heb deze dvd ook via o2 besteld en binnen gekregen. bij mij werkt de afstandsbediening gewoon niet? heeft het even gedaan maar nu krijg ik dat ding niet maar aan de praat, heel raar. andere batterijen geprobeerd, werkt niet... oh ja en het beeld hapert ook soms. niet erg tevreden. iemand toevallig ook problemen mee?

Verwijderd

gekregen bij een telfoon?
dingen waren zo'n 350,- €....

ik heb met de mijne geen problemen,heb em regiovrij gemaakt
en draaien maar.

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Wij hebben ook een 5100 en hij draait hier perfect! :) Misschien kun je hem omwisselen voor een andere...
Pagina: 1