Weet iemand hier wat voor clock generator er op het moboplankje van een Dell Dimension 8200 zit???
AirX
AirX
Verwijderd
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Inderdaad, openmaken die kast en nummertjes in google in gaan tikken en op zoek naar datasheets.Op zaterdag 29 juni 2002 18:26 schreef SH007 het volgende:
Gewoon ff zoeken op je mobo
Vaak zijn clockgeneratoren van ICS, dus naar die teks kun je alvast beginnen te zoeken. Voor verdere merken van clockgeneratoren verwijs ik je naar de search, ik heb nu geen zin om dat voor je op te zoeken.
en al helemaal niet binnen 24 minutenPS. je topic omhoog kicken binnen 24 uur is niet gewenst...
de betaler vervuilt
Verwijderd
Het is een Dell Dimension 8200 mobo (ja, dat is het echt, heb sandra gecheckedOp zondag 30 juni 2002 14:50 schreef DaBit het volgende:
Heren, ontopic graag.
En topicstarter: uitzoeken welk mobo erin ligt e.d. had je zelf kunnen doen. Dan hebben wij wat meer mogelijkheden om je te helpen.
[topic=309815/1/50]Op zondag 30 juni 2002 17:02 schreef AirX het volgende:
[..]
Het is een Dell Dimension 8200 mobo (ja, dat is het echt, heb sandra gechecked) en heeft een intel I850 chipset.
AirX
--> [topic=309815/1/50] <--Op zondag 30 juni 2002 17:13 schreef AirX het volgende:
Ik kan toch zien welke PLL erin zit door op de chip van de northbridge te kijken??? (moet ik wel eerst ffe heatsinkie eraf slopen)
AirX
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq