Dit is natuurlijk al veel vaker gevraagd, maar misschien zijn de meningen veranderd of zijn er nieuwe dingen 
Ik koop dus binnenkort een nieuwe HD. Zelfs heb ik al jaren een Maxtor die uitstekend bevalt (40GB) vooral de garantie zijn ze erg makkelijk mee.
Ik twijfel nu tussen de volgende schijven:
IBM 80GB € 97 (ik vertrouw IBM niet zo...).
Maxtor 80GB Liquid bearing € 134.
Seagate 80GB (IV) € 119
WD 80GB € 123 of de 8MB variant van € 144
Ik persoonlijk zit het meest te denken aan de Maxtor ($$) of aan de Seagate (garantie?).
De niet liquid baring Maxtor staat er niet tussen omdat deze teveel lawaai maakt. Ik heb nu namelijk zo'n ding, na een garantie gevalletje, en die maakt een behoorlijk stukje meer lawaai dan de vloeistof gelagerde!
Hopelijk kunnen jullie me een beetje in de goede richting duwen
Ik koop dus binnenkort een nieuwe HD. Zelfs heb ik al jaren een Maxtor die uitstekend bevalt (40GB) vooral de garantie zijn ze erg makkelijk mee.
Ik twijfel nu tussen de volgende schijven:
IBM 80GB € 97 (ik vertrouw IBM niet zo...).
Maxtor 80GB Liquid bearing € 134.
Seagate 80GB (IV) € 119
WD 80GB € 123 of de 8MB variant van € 144
Ik persoonlijk zit het meest te denken aan de Maxtor ($$) of aan de Seagate (garantie?).
De niet liquid baring Maxtor staat er niet tussen omdat deze teveel lawaai maakt. Ik heb nu namelijk zo'n ding, na een garantie gevalletje, en die maakt een behoorlijk stukje meer lawaai dan de vloeistof gelagerde!
Hopelijk kunnen jullie me een beetje in de goede richting duwen