klik beveilging op site (htmlcode please!)

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-08 10:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
ik zag laatst op een site dat als je je met je rechtetmuisknop ergens op klikte je een boodschap in een beeld kreeg (''hee niet mijn plaatjes stelen he!'') hoe doe ik dit??
wat is code hiervan want ik kan die site niet meer vinden en ik heb die html code vanavond nog nodig

This space is occupied

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Waarschijnlijk met:
code:
1
2
<body onrightclick="javascript:alert('Blijf met je tengels van m'n vriendin af!')">
</body>

Zoek wel ff op of dat onrightclick event wel klopt, gebruik het niet dus weet niet of de eventnaam wel helemaal klopt (Zou ook onrclick kunnen zijn oid).

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

laatste keer dat ik zo'n script zag was op hotscripts.com of op javascriptsource.com

Verwijderd

Werkt ook zo lekker die code he :? alleen n00bs trappen daar in.

Verwijderd

Dit heeft geen nut ;)

Maar als je er echt om verlegen zit om zo'n nep beveiling te gebruiken zal je em denk ik wel ergens kunnen vinden op www.hotscripts.com ...

edit:

argh, langzame <censuur> prutkabelverbinding! :( :P

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:59

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

.. en ik heb die html code vanavond nog nodig
:) dammit, en ik soms denken dat ik een verrot sociaal leven heb :)

* RM-rf heeft vanavond een hot date met een BLINK-tag :P

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-08 10:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
Op zaterdag 29 juni 2002 17:44 schreef RM-rf het volgende:

[..]

:) dammit, en ik soms denken dat ik een verrot sociaal leven heb :)

* RM-rf heeft vanavond een hot date met een BLINK-tag :P
nee ik heb aan iemand belooft die code vanavond te mailen
de code is ook niet voor mijn site hoor

This space is occupied

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
je mag geen script request posten, kijk eerst eens op www.hotscripts.com en zoek naar no right klik, je moet de versie hebben die uit +/- 30 regels bestaat, de 1 regel versie helpt niet, maar je kan nog altijd via menu -> beeld -> bron. dus je hebt er toch niks aan.

Verwijderd

Wat wel irritant is een pagina in een frame zetten, dan in die pagina in dat frame die code voor de rechterklik én een scriptje dat checht oftie in het goeie frame zit, anders wordt in de top de hoofdpagina weer geladen, dan moet je wel errug snel kunnen klikken op je view (of precies oppet goeie moment op stop duwen) om de source van de goeie pagina te zien...

edit:

Is natuurlijk helemaal niet veilig maarja, tis weer een stapje extra hè :D

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 08:54
pas geleden had ik een site die echt alles geblokkerd had, rechts klikken, sneltoetsen enz

Verwijderd

Dit is al vaak genoeg voorbij gekomen, er bestaat ook nog zoiets als een zoekfunctie op dit forum. Er zijn zelfs speciale sites die helemaal gericht zijn op het zoeken, zoals www.google.com, en er zijn zélfs sites met kant-en-klare scriptjes: www.hotscripts.com.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.