This space is occupied
Waarschijnlijk met:
Zoek wel ff op of dat onrightclick event wel klopt, gebruik het niet dus weet niet of de eventnaam wel helemaal klopt (Zou ook onrclick kunnen zijn oid).
code:
1
2
| <body onrightclick="javascript:alert('Blijf met je tengels van m'n vriendin af!')">
</body> |
Zoek wel ff op of dat onrightclick event wel klopt, gebruik het niet dus weet niet of de eventnaam wel helemaal klopt (Zou ook onrclick kunnen zijn oid).
Verwijderd
Dit heeft geen nut 
Maar als je er echt om verlegen zit om zo'n nep beveiling te gebruiken zal je em denk ik wel ergens kunnen vinden op www.hotscripts.com ...
Maar als je er echt om verlegen zit om zo'n nep beveiling te gebruiken zal je em denk ik wel ergens kunnen vinden op www.hotscripts.com ...
edit:
argh, langzame <censuur> prutkabelverbinding!

argh, langzame <censuur> prutkabelverbinding!
.. en ik heb die html code vanavond nog nodig
* RM-rf heeft vanavond een hot date met een BLINK-tag
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
nee ik heb aan iemand belooft die code vanavond te mailenOp zaterdag 29 juni 2002 17:44 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dammit, en ik soms denken dat ik een verrot sociaal leven heb
* RM-rf heeft vanavond een hot date met een BLINK-tag
de code is ook niet voor mijn site hoor
This space is occupied
je mag geen script request posten, kijk eerst eens op www.hotscripts.com en zoek naar no right klik, je moet de versie hebben die uit +/- 30 regels bestaat, de 1 regel versie helpt niet, maar je kan nog altijd via menu -> beeld -> bron. dus je hebt er toch niks aan.
Verwijderd
Wat wel irritant is een pagina in een frame zetten, dan in die pagina in dat frame die code voor de rechterklik én een scriptje dat checht oftie in het goeie frame zit, anders wordt in de top de hoofdpagina weer geladen, dan moet je wel errug snel kunnen klikken op je view (of precies oppet goeie moment op stop duwen) om de source van de goeie pagina te zien...
edit:
Is natuurlijk helemaal niet veilig maarja, tis weer een stapje extra hè
Is natuurlijk helemaal niet veilig maarja, tis weer een stapje extra hè
pas geleden had ik een site die echt alles geblokkerd had, rechts klikken, sneltoetsen enz
Verwijderd
Dit is al vaak genoeg voorbij gekomen, er bestaat ook nog zoiets als een zoekfunctie op dit forum. Er zijn zelfs speciale sites die helemaal gericht zijn op het zoeken, zoals www.google.com, en er zijn zélfs sites met kant-en-klare scriptjes: www.hotscripts.com.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()