Toon posts:

cd-rom notebook doet het nauwelijks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
verdacht....

Ik zit met de volgende kwestie; ik heb een Fujitsu-siemens lifebook C4175. Met daarin een cd-romspeler(TEAC CD-224E) die niet helemaal meer werkt. Als ik een CD-rom erin stop dan herkent hij heel lastig (soms helemaal niet) wat voor CD-ROM er in zit, laat staan dat ik de inhoud kan lezen/kopieren. Ik heb er al een schoonmaakCD-tje erin gehad, maar dat hielp niet echt. weet iemand wat hier het probleem zou kunnen zijn. En als het terminaal is, naar wat voor type (aansluiting) cd/dvd speler ik op zoek moet gaan?

vantHerman

Verwijderd

Maak het lensje eens schoon. Schijnt naar boven , en vaak ligt er dan wat stof op !

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er al een schoonmaak CD ingedaan, zo eentje met borsteltjes, maar dat maakt niks uit

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
je moet specifiek fujitsu-siemens parts hebben, kleine kans dat dat zo te vinden is, weg brengen bij een service partner lijkt de enigste oplossing. mogelijk dat er nog garantie op zit. wat is je serienummer ? begint altijd met YB ?

Verwijderd

Topicstarter
mijn serienummer is YBLP060285
Ik had al eventjes gevraagd, maar een nieuwe cd-romspeler kost 235, een beetje prijzig dus..

Verwijderd

even blazen op het lensje met perslucjt en klaar is kees

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet echt perslucht voorhanden, maar ik heb het net even met een fietspomp geprobeerd (niet lachen :) ) maar hij doet het in ieder geval weer iets beter, ik denk dat ik nog maar even door ga pompen ;)

hartstikke bedankt!!!

• fleppuhstein
Op zaterdag 29 juni 2002 18:41 schreef vantHerman het volgende:
mijn serienummer is YBLP060285
Ik had al eventjes gevraagd, maar een nieuwe cd-romspeler kost 235, een beetje prijzig dus..
235 euro klopt niet, geloof dat het maar 75 is. Aangezien ik ze dagelijks maak, ik zal het serie nummer eens ff checken voor je en kijken wat het onderdeel kost.

Verwijderd

ik heb laatst een tip gekregen met het aandraaien van een schroefje. Maar scheen nog al riskant te zijn omdat hij meer stroom kreeg. maar is proberen waard denk ik

suc6

• fleppuhstein
je hebt geen garantie meer. die is in september 2001 afgelopen. de cdrom speler in kwestie kost 157 euro, maar schroeven aan die cdrom speler heeft weinig zin deze worden vervangen en gaan retour fabriek, die onderdelen gebruikt.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-04 22:29

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

AV > OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1