Beeld wil niet aan

Pagina: 1
Acties:

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik zit sinds vorige week met een zeer vaag probleem. Als ik mijn pc probeer aan te zetten dan gaat ie wel aan maar je ziet geen post scherm ofzo. Het is ook niet mogelijk om in het bios te gaan, het scherm blijft gewoon zwart. Als ik dan een beetje in de case ga frommelen dan gaat ie meestal na enkele pogingen toch aan. Ik heb al 4 verschillende voedingen geprobeerd en ook een andere grafische kaart.

Ik denk zelf dat er iets op het moederbord los zit ofzo. Kan iemand mij misschien helpen hiermee want het is nogal een irritant probleem. Elke keer als ik de case open heb gehad cq de voedingskabel heb losgehaald dan werkt het niet. Hey deze topictitel klopt niet echt......het is niet alleen het beeld dat niet werkt....maar hij start ook niet door.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 13:23

LopeZ

Too much is never enough

Topic titel aangepast, raad je ook aan om wat duidelijker te typen en hoofdletters te gebruiken.

Verwijderd

Lijkt mij een geheugenprobleem, aangezien de pc ook niet doorstart! Misschien even met de geheugenmodules gaan testen!

Suc6

• Janssen
nou nee.... het geheugen dat is het niet. zo lang ik de electriciteit er niet af haal blijft ie het gewoon doen. maar zodra ik de powercable eruittrek dan komen de problemen.

Verwijderd

Sorry, maar dan heb ik ook geen idee! In ieder geval veel suc6!

• Janssen
Ik denk dat het aan het moederbord ligt, mijn pa heeft nog een kt7a liggen geloof ik. Ik ga het vanavond hiermee proberen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

zit je systeem op een geaard stopcontact?

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-08 21:34

nnk

Spreek uit: en en kaa

Op zaterdag 29 juni 2002 17:18 schreef Janssen het volgende:
nou nee.... het geheugen dat is het niet. zo lang ik de electriciteit er niet af haal blijft ie het gewoon doen. maar zodra ik de powercable eruittrek dan komen de problemen.
ehm, lijkt me inderdaad logisch dat hij het niet meer doet als je de electriciteit erafhaalt.
Wat je kan doen : kabels checken, jumpers checken, geheugen checken, proco checken. probeer ook zonder onnodige dingen te booten.
Op zaterdag 29 juni 2002 17:23 schreef -W- het volgende:
Sorry, maar dan heb ik ook geen idee! In ieder geval veel suc6!
lekker nuttige reply :)
maar aan het geheugen kan het volgens mij WEl liggen

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 20:04 schreef nnk het volgende:

[..]

ehm, lijkt me inderdaad logisch dat hij het niet meer doet als je de electriciteit erafhaalt.
Wat je kan doen : kabels checken, jumpers checken, geheugen checken, proco checken. probeer ook zonder onnodige dingen te booten.
[..]

lekker nuttige reply :)
maar aan het geheugen kan het volgens mij WEl liggen
Misschien is het de cmos batterij niet lekker of reset de cmos eens en dan load bios default setup defaults

Succ6
Pagina: 1