Ik zit sinds vorige week met een zeer vaag probleem. Als ik mijn pc probeer aan te zetten dan gaat ie wel aan maar je ziet geen post scherm ofzo. Het is ook niet mogelijk om in het bios te gaan, het scherm blijft gewoon zwart. Als ik dan een beetje in de case ga frommelen dan gaat ie meestal na enkele pogingen toch aan. Ik heb al 4 verschillende voedingen geprobeerd en ook een andere grafische kaart.
Ik denk zelf dat er iets op het moederbord los zit ofzo. Kan iemand mij misschien helpen hiermee want het is nogal een irritant probleem. Elke keer als ik de case open heb gehad cq de voedingskabel heb losgehaald dan werkt het niet. Hey deze topictitel klopt niet echt......het is niet alleen het beeld dat niet werkt....maar hij start ook niet door.
Ik denk zelf dat er iets op het moederbord los zit ofzo. Kan iemand mij misschien helpen hiermee want het is nogal een irritant probleem. Elke keer als ik de case open heb gehad cq de voedingskabel heb losgehaald dan werkt het niet. Hey deze topictitel klopt niet echt......het is niet alleen het beeld dat niet werkt....maar hij start ook niet door.