wat is nou het nut van watercooling? is het om te showen of puur voor performance want volges mij scheelt het weinig.
Verwijderd
Het is stil. Je kan er ook een dikke fan opzetten en dan extreem oc'en. Het heeft dus wel degelijk nut. Een brakke setup geeft geen goede temps, maar ja, een brakke lucht koeler ook niet.
Dus of stil of die hard oc.. Of er tussen natuurlijk.
Dus of stil of die hard oc.. Of er tussen natuurlijk.
en/of het is stiller.Op zaterdag 29 juni 2002 16:43 schreef FlapFlip het volgende:
Het scheelt in warmte
kijk, bij extreme OC'en kan ik het begrijpen maar je heb hier owk van die knakkers die bv. een duron 1000@1000 hebben en dan vette watercooling erop.
stel dat je een P4 2,4 hebt en je hebt er een gewone cooler op zitten waar die gewoon koel op draait. (dit is slechts een voorbeeld) en als je dan bv. watercooling gaat aanschaffen dan win je er toch nix mee? behalve levensduur
stel dat je een P4 2,4 hebt en je hebt er een gewone cooler op zitten waar die gewoon koel op draait. (dit is slechts een voorbeeld) en als je dan bv. watercooling gaat aanschaffen dan win je er toch nix mee? behalve levensduur
Verwijderd
En dan , tis gewoon erg stil en das ook een pro .Op zaterdag 29 juni 2002 16:48 schreef ESFIcE het volgende:
kijk, bij extreme OC'en kan ik het begrijpen maar je heb hier owk van die knakkers die bv. een duron 1000@1000 hebben en dan vette watercooling erop.
Ik zit nu met een 1200@+-1500 met H2O , en die doet 43°C idle en 47°C stressed .
Verwijderd
Dat is toch juiste de reden...Op zaterdag 29 juni 2002 16:59 schreef Frank_N het volgende:
En het plezier van het moddem natuurlijk.
Tenminste, daarom heb ik ik een setje aangeschaft..
P4-NW 1800@1800
TI4400 275@305 550@680...
Ik heb nog niet alles binnen, maar pics volgen na mijn vakantie...
hemmm, talking about me?????Op zaterdag 29 juni 2002 16:48 schreef ESFIcE het volgende:

hij loopt nu nog op 1050, maar had hem pas wel p 1200 maar windows vond dat niet leuk, maar zet er XP op, kijken of dat helpt.
Verwijderd
Moet verder kunnen, maar ik heb nu mijn waterkoeling nog niet...Op zaterdag 29 juni 2002 19:23 schreef ESFIcE het volgende:
lekker opgenaaid die videokaart
Ach komop, DIT staat toch nog wel in de search?
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Verwijderd
Je verplaats eigenlijk het probleem van de warmte, je creeerd een groter koeloppervlak. Het water dient er alleen maar toe de warmte te transporteren naar je radiotor, eigenlijk een heatsink met enorm veel opp. Omdat de opp zo groot is hoef je ook minder hard te blazen met je fannetje, waardoor het stiller is
tada
tada
Je kan met luchtkoeling ook extreem overklokken.
Weet je hoe ?
Je wacht op een winterse dag die -10 graden is ofsow en daarna neem je pc ff mee naar buiten. Kappen eraf en casefans erin doen.
En overklokken maar, je komt een heel end !
Weet je hoe ?
Je wacht op een winterse dag die -10 graden is ofsow en daarna neem je pc ff mee naar buiten. Kappen eraf en casefans erin doen.
dikzak
Verwijderd
Ja, das lekker handig...Op zaterdag 29 juni 2002 22:59 schreef Chello200 het volgende:
Weet je hoe ?
nofi...
Verwijderd
wel handig om te testen hoever je systeem kan. Kan je beter inschatten wat watercooling brengt qua overclockresultaten.
Ik zou alleen watercooling nemen om verder over te kunnen klokken. Daar ben ik nog niet uit.
Ik zou alleen watercooling nemen om verder over te kunnen klokken. Daar ben ik nog niet uit.
Moet je wel erg lang wachten in nederlandOp zaterdag 29 juni 2002 22:59 schreef Chello200 het volgende:
Weet je hoe ?
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()