• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-02 11:49

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Hoi,
ik heb een palm die stuk is met symptoom: dood...
heeft iemand ervaring met dode palm pilots die het eerst wel deden. Weinig info, i know, maar waar kan ik het eerste naar kijken als ik hem opereer?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Verwijderd

Er is wel iets wat je kan proberen. Mijn Palm III was ooit ook dood (na een mislukte flash poging). Ik heb hem toen opengeschroefd en vervolgens de batterijen en de geheugenkaart verwijderd. Dit heb ik een aantal uur laten liggen voordat ik hem weer in elkaar zette. Daarna deed hij het weer gewoon.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Als ie buiten de garantie zit: http://www.sfinx.demon.nl/palm/
Hier heb ik destijds mijn III laten repareren (nieuw schermpje) en upgraden naar een III met 8MB, perfecte service.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
betersss die site... kwil wel eens m'n knopjes van me Palm Vx vernieuwen... deze zijn een beetje naar binnnen gevallen.. :@

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik ben al tweemaal bij PalmRepair geweest en de service is echt super. De eerste keer is mijn Palm V ge-upgrade naar een Vx (dus 8Mb en 20Mhz) en die heeft tijden goed gewerkt. Op een moment wilde de batterij niet meer opladen en toen heeft PalmRepair het gerepareerd waar ik bij stond, supersnel, supergoed. Misschien niet altijd even goedkoop, maar een nieuwe Palm is duurder.

(Nee, ik behaal geen voordeel bij het promoten van deze site.)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1