THUNDERDOME TILL WE DIE !!!
Verwijderd
Met de editor? Gewoon ff een kettingzaagje toevoegen, maar waar je hem kan vinden weet ik niet. Speel geen Unreal meer met UT2003 op komst.
overheen lopen 
hij zegt dan ook iets als: "it's a long time since i've seen one of these" ofzo.
hij zegt dan ook iets als: "it's a long time since i've seen one of these" ofzo.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
In het menu kan je een aantal zaken instellen zoals de zwaartekracht of rocketarena en dergelijke. De chainsaw moet je ook op deze manier instellen, het is namelijk geen standaard wapen.
Tip: stel een arena in met low gravity en chainsaw. erg leuk als tussendoortje bij een avondje lannen.
Tip: stel een arena in met low gravity en chainsaw. erg leuk als tussendoortje bij een avondje lannen.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Tis " It has been 5 years... " oftewel, de bekende kettingzaag uit DooMOp zaterdag 29 juni 2002 16:29 schreef Tampie2000 het volgende:
overheen lopen
C:\>_
wil je me dan even uitleggen welk menu?Op zaterdag 29 juni 2002 16:30 schreef MrE het volgende:
In het menu kan je een aantal zaken instellen zoals de zwaartekracht of rocketarena en dergelijke. De chainsaw moet je ook op deze manier instellen, het is namelijk geen standaard wapen.
zoiets als statistics -> timedemo. (voorbeeld!)
welk level dan, ik heb hem uitgespeeld en nee hoor helemaal geen kettingzaag. nergens geen een level, anders was ik er zelf wel achtergekomen...Op zaterdag 29 juni 2002 16:29 schreef Tampie2000 het volgende:
overheen lopen
ik heb wel zo'n leven: DM-McDonaldsOp zaterdag 29 juni 2002 16:50 schreef GuidoHuis het volgende:
[..]
welk level dan, ik heb hem uitgespeeld en nee hoor helemaal geen kettingzaag. nergens geen een level, anders was ik er zelf wel achtergekomen...
Die kettingzaag is een mutator bij UT, ga dus naar mutators en zet 'chainsaw meelee' aan
Op Deck16 ligt er toch ook 1 op een grote kist?
Als je bovenop die sniperspot staat, helemaal aan de andere kant van de hal rechts op een kist.
Als je bovenop die sniperspot staat, helemaal aan de andere kant van de hal rechts op een kist.
.
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:30 ]
Pagina: 1