Geef veel meer info
Wat doe je met je pc
bukken!HELP wat moet ik doen
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Als het om kiezen gaat, speelt je eigen mening ook mee en dan heb ik het over het lezen van revieuw en opletten op de dingen die jij van het systeem cq. processor verwacht.
Gezien de laatste ontwikkelingen, zou ik eerder denken dat een P4 toch wat meer op de voorgrond ligt, maar ik zelf blijf maar lekker met men amd-tje
Verwijderd
Paar keer op vorige drukken totdat je het punt bent dat je jezelf wou registreren op dit forum. En dan op de pot gaan zitten en al die poep uit je hoofd gaan schijten. Kom dan maar es terugOp zaterdag 29 juni 2002 16:24 schreef Sephiroph het volgende:
HELP wat moet ik doen |
IS HET NOU ZOOOO MOEILIJK OP VOORDAT JE OP NEW TOPIC KLIKT EERST JE OGEN OPEN DE TE DOEN!
Verwijderd
die koop je dus in de winkelOp zaterdag 29 juni 2002 16:28 schreef drunkfux het volgende:
Wie helpt mij, ik zoek een processor..
Een hele rij microsoft certificeringen.
leuk processors die met elkaar gaan knokken, die wil ik ook.Ik zat eerst te denkaan duel
Ik keek er na en ik dacht ook: ja, dit wordt een slotje. Verder zou ik nooit duelerende processors nemen, want dat kost veel te veel energie aan taskmanagment.Op zaterdag 29 juni 2002 16:26 schreef Termi het volgende:
Ik denk dat dit een slotje wordt.
Geef veel meer info![]()
Wat doe je met je pc, wat wil je er mee gaan doen
Budget
etc...
Verwijderd
He Newbee -> U.T.F.SOp zaterdag 29 juni 2002 16:24 schreef Sephiroph het volgende:
Ik zat eerst te denkaan dual maar toen ik de test zag deed ik dat toch maar niet.
Wat moet ik doen
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Op zaterdag 29 juni 2002 17:33 schreef BrainDamage het volgende:
Ik wil een computer, kunnen jullie mij helpen?
Op zaterdag 29 juni 2002 17:33 schreef BrainDamage het volgende:
Hoe nou is op met van die stomme idiote antwoorden te geven dat heeft helemaal geen nut!
Samen staan we sterk!
(neem dan wel een P4 icm een fatsoenlijk mainbord).
succes met je aankoop.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 23:17
NIET GEZIEN?? Is al in SM gemeld en ga met de rest van je nutteloze post naar /13Op zaterdag 29 juni 2002 16:27 schreef SH007 het volgende:
[topic=396113]
Dus hierna geen replies meer.
Edit: CrimInalAElke reactie die geplaatst wordt en niet voldoet aan de bovenstaande beschrijving, zal als nutteloos geblaat worden gezien. Replies die dus niks toevoegen. Denk hierbij aan reacties als:
UTFS!, RTFF!, RTM!, SLOTJUH! enz.
Waar blijven de modjes toch!
Oooh jij bent echt dom! Lees de FAQ!
woei, ik ben die [game/film/etc] nu aan het downloaden met xxxKB/sec
Wat loopt dit draadje toch weer hard
Het moge duidelijk zijn dat dit maar een kleine greep is uit mogelijke reacties. Zorg gewoon dat zulke topics niet de aandacht vasthouden, maar zorg dat het gemeld is en de rest zal door de moderator afgehandeld worden. Het komt er dus op neer dat in de ideale situatie in zulke topics 0 replies komen, en de moderator de boel komt sluiten. Of dat er replies in voorkomen die de topicstarter toch een beetje op weg helpen.
Mensen die toch dom gaan lopen blaten zullen hier door de moderator op aangesproken worden. Uiteraard komt dit in je notes, en de straf kan daarom zwaarder worden bij herhaling. Let hier dus op.
(ofwel zelf een noob thread openen *evil look*
Wat je moet doen?Op zaterdag 29 juni 2002 16:24 schreef Sephiroph het volgende:
Ik zat eerst te denkaan dual maar toen ik de test zag deed ik dat toch maar niet.
Wat moet ik doen
Gewoon 4 P4`s kopen, als je er maar een koopt is het een P1. Een AMD is een beetje duur 64x een CPU kopen. Ga dus voor Intel. En als je een echt modern systeem wilt koop je er 6.
Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?
Op zaterdag 29 juni 2002 20:55 schreef intro het volgende:
[..]
Wat je moet doen?
Gewoon 4 P4`s kopen, als je er maar een koopt is het een P1. Een AMD is een beetje duur 64x een CPU kopen. Ga dus voor Intel. En als je een echt modern systeem wilt koop je er 6.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25
OC / CM - Begint eer ge Bezint
6x Intel = P6Op zaterdag 29 juni 2002 21:01 schreef eMAeRCe het volgende:
[..]
<edit> Slotje is onderweg.
Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?
Laat nog even op zich wachten zo te zien. Ben benieuwd of de topic starter al weet wat 'ie moet doen. de search lezen kan een hoop tijd in nemenOp zaterdag 29 juni 2002 21:08 schreef intro het volgende:
[..]
6x Intel = P6
<edit> Slotje is onderweg.</edit>
Verwijderd
Of misschien een dual systeem gewoon met een p4 en een XP (dat zijn dus 4 pentiums en een athlon met windows XP)
Nee gewoon een p4, lekker koel
Als je dit soort dingen post, lees eerst de FAQ.
En geef aan wat je met de pc wilt gaan doen. dat is wel handig
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Leuk hij heeft het dus gelezen, wanneer krijgen we zn reactieOp zaterdag 29 juni 2002 17:08 schreef Sephiroph het volgende:
Het is al weer dual
hmmm... aan je icoon te zien heb jij een linux processor. Presteert die een beetje offehOp zaterdag 29 juni 2002 21:39 schreef X_Treme>GR< het volgende:
sjees man gooi er gewoon ff een slotje op klaar
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Het is namelijk altijd verschillend en hetgeen wat je er mee doet bepaald samen met je budget altijd je keuze als je logisch nadenkt
Voor diegene die dat niet doen(logisch nadenken dus..)
S T F U !
I got a problem-solver and its name is revolver
Verwijderd
WAAR SLAAT DAT NOU WEER OP MAN!Op zaterdag 29 juni 2002 21:40 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
hmmm... aan je icoon te zien heb jij een linux processor. Presteert die een beetje offeh
Welke is sneller een P4 1800 of een XP 1800+ van AMD, welke moet ik kiezenOp zaterdag 29 juni 2002 21:41 schreef Dethroned het volgende:
Hoe kan het toch dat mensen die al van tweakers weten en dan dat ook nog lezen (neem ik aan) nog steeds niet weten welke proc/vid of hoeveelheid mem erin moet.
Het is namelijk altijd verschillend en hetgeen wat je er mee doet bepaald samen met je budget altijd je keuze als je logisch nadenkt
Voor diegene die dat niet doen(logisch nadenken dus..)
S T F U !
* Compubiter * * * * * * * * * [topic=396113] * * * * * * * *
* Compubiter ************************************************************
Is het nou zo moeilijk om niet te reageren. Ik dacht dat SH007 en We Are Borg het toch wel duidelijk hadden gemaakt.
Topicstarter: [topic=306495/1/100]
Heb je iig nog iets aan dit topic gehad.
[Edit] Meer sterretjes toegevoegd, want blijkbaar snapt niet iedereen het
Op zaterdag 29 juni 2002 21:40 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
linux processor
Ps: ik heb 't idee dat omdat de HK dicht is her en der een beetje slip of de tong gereageerd wordt. Moet kunnen in deze ofday off the HK
De AMD... Die is zwaarder en valt sneller uit het raam, dus ie ie sneller omdat de snelheid afhankelijk is van het gewicht.Op zaterdag 29 juni 2002 21:45 schreef Fireman het volgende:
[..]
Welke is sneller een P4 1800 of een XP 1800+ van AMD, welke moet ik kiezen![]()
![]()
![]()
Ahum nuttige reply dit
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
ja nou je ziet toch altijd van die reclames intel insijt en intel maakt toch processors dus ik dacht misschien dat een zo'n raar bedrijfje dan intel nadoetOp zaterdag 29 juni 2002 21:44 schreef X_Treme>GR< het volgende:
[..]
WAAR SLAAT DAT NOU WEER OP MAN!![]()
![]()
![]()
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Zeer nuttigOp zaterdag 29 juni 2002 21:48 schreef FastBunny het volgende:
[..]
De AMD... Die is zwaarder en valt sneller uit het raam, dus ie ie sneller omdat de snelheid afhankelijk is van het gewicht.
Ahum nuttige reply dit
E=mc2! Dit geeft: E/c2 = m.Op zaterdag 29 juni 2002 21:48 schreef FastBunny het volgende:
[..]
De AMD... Die is zwaarder en valt sneller uit het raam, dus ie ie sneller omdat de snelheid afhankelijk is van het gewicht.
Ahum nuttige reply dit
Energie gedeelt door een constante in het kwadraad is dus gelijk aan de massa. Aangezien een AMD vele malen zwaarder is als een Intel, verbruikt deze ook meer energie!
Aanvulling:
Eelektrisch --> Ekinetisch + Q
Daarom valt een AMD sneller uit het raam en wordt ie warmer!
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Topicstarter: Ik zou eens wat reviewtjes gaan lezen en kijken wat daar het beste uit komt en je conclusie trekken. Misschien speelt je eigen mening ook wel een rol in je keuze.
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Verwijderd
lezen is altijd handigOp zaterdag 29 juni 2002 21:55 schreef DarkEye het volgende:
Wat is hier aan de hand "mensen"...
Omdat de HK dicht isOp zaterdag 29 juni 2002 21:55 schreef Keesr het volgende:
Mag ik vragen waarom er zoveel mensen reageren? Als iemand al heb liggen klagen zeg dan niks meer please
Amd verbruikt meer energie en wordt ook warmerOp zaterdag 29 juni 2002 21:55 schreef sdomburg het volgende:
[..]
E=mc2! Dit geeft: E/c2 = m.
Energie gedeelt door een constante in het kwadraad is dus gelijk aan de massa. Aangezien een AMD vele malen zwaarder is als een Intel, verbruikt deze ook meer energie!
Aanvulling:
Eelektrisch --> Ekinetisch + Q
Daarom valt een AMD sneller uit het raam en wordt ie warmer!
Dit topic is gesloten.
![]()