Onterecht slotje: belangrijkste lijnen foto => pic

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:24
Ik wil ff kwijt dat ik het er niet mee eens ben dat het topic dicht zit. Dit heeft meerdere redenen. Ten eerste weet ik dus niet hoe dat moet en vraag ik daarom hulp.. voordat mij duidelijk is hoe het nu wel moet is het topic gesloten. Verder heb ik geen Photoshop of Paint Shop Pro dus kan ik het helemaal niet zelf doen :(
En het was ook niet de bedoeling om anderen het werk te laten doen maar hij bood het aan, en zo'n aanbod sla ik natuurlijk niet af als ik daarmee geholpen ben, spreekt voor zich lijkt mij. Ik ga er dan ook vanuit dat mijn topic per direct wordt heropend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

linkje: [topic=537855]
[topic=411717/1/25]

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op zaterdag 29 juni 2002 16:01 schreef GFM het volgende:
Ik wil ff kwijt dat ik het er niet mee eens ben dat het topic dicht zit. Dit heeft meerdere redenen. Ten eerste weet ik dus niet hoe dat moet en vraag ik daarom hulp.. voordat mij duidelijk is hoe het nu wel moet is het topic gesloten. Verder heb ik geen Photoshop of Paint Shop Pro dus kan ik het helemaal niet zelf doen :(
Tja, dat jij 'geen geld' voor een foto edit programma hebt betekend natuurlijk niet meteen dat iemand anders het maar moet gaan doen, die reden gaat dus niet op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:36

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik ga er dan ook vanuit dat mijn topic per direct wordt heropend...
Helaas, een topic gaat niet voor niets dicht. Webdesign en Graphics is voor jou helaas niet een forum waar je ff je probleem neerzet als je niet weet hoe of wat een layertje is en hoe je moet overtrekken.

Dat is allang bediscusseerd in dit topic:
[topic=411717/1/25]

Voor info kan je eventueel altijd cheatah mailen (maar dat had je vast wel gelezen, hier:
[topic=489710/1/999]

PSP kan je gewoon downloaden en dan kan je daarmee gaan werken. Helaas kan dat in [forum=13] niet.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.