Toon posts:

[CS] Geluid tikt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als mijn broertje counterstrike speelt begint het geluid heel vaag te tikken. Het geluid is heel hard en ook constant aanwezig. Wat is hier aan te doen? We hebben counterstrike ook al overnieuw geinstaleert en alles. Het is echt heel irritant want soms tikt hij en soms niet. Hoop dat jullie me kunnnen helpen.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Wat voor geluidskaart heb je?
Heb je een mobile telefoon in de buurd van de boxen liggen (of iets anders wat zo'n stralign heeft)
Heb je nog muziek aan staan in winamp :? :X
Nieuwste versie van CS zul je uiteraard al gebruiken, dus daar zeuren we maar niet over.
Misschien kabeltje beetje los aan de 8er kant van de pc?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Topicstarter
Geluidskaart is gewoon onboard. Verder geen telefoon bij de boxen of iets anders. Het is trouwens veel harder dan een telefoon stoort op de boxen. De ene ronde tikt hij niet en de andere ronde begint hij er opeens mee.

Verwijderd

s_eax 0
s_a3d 0

Als je geluidskaart geen a3d of eax ondersteund kan het geluid raar doen als je het toch hebt aan staan.
Gewoon de commands die hierboven staan in console typen en het is opgelost. Of bij de options en dan naar sound. Daar staat het ook.

Wel een vaag probleem, kheb er nog nooit van gehoord :?

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
mischien een direct x prob?

perhaps wel makkelijk als je ff vermeld wat voor audio kaart je hebt :)

Verwijderd

Topicstarter
Het is mijn computer niet, vandaar dat ik het niet wist. Even gekeken, er staat. Advance AC'97 audio for VIA audio controller.

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

cpu heeft het te druk met de game en vergeet het geluid koop een soundblaster live of een andere kaart met een lage cpu load.

euhmmmm

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Op zaterdag 29 juni 2002 18:46 schreef chefke het volgende:
cpu heeft het te druk met de game en vergeet het geluid koop een soundblaster live of een andere kaart met een lage cpu load.
+ 0.5 bijna behulpzaam >:)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Pagina: 1