Ik wil graag eBooks onderweg ook kunnen lezen en daarvoor wil ik de meest goedkope oplossing(lees: PDA). ik moet wel wat boeken erop kwijt kunnen, maar dat hoeft niet per se veel te zijn..
Ik lees zelf boeken op een Palm III , werkt echt perfect.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Jep, ik ook, iSilo is het perfecte progje hiervoorOp zaterdag 29 juni 2002 16:03 schreef Aaargh! het volgende:
Ik lees zelf boeken op een Palm III , werkt echt perfect.
wat voor software gebruiken jullie dan, en zijn het gewoon txt documentjes...of word of pdf of wat

hoef geen links als dat illegaal is wat ik wel verwacht ensow.....
* veldmuis heeft hiero een palm en ebooks zouden wel erg leuk zijn
textfiles, met palmreader (te downloaden van palm website)
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
meestal txt, en dus zoals ik al eerder zei: iSilo (maar TealDoc werkt ook goed).Op zaterdag 29 juni 2002 16:06 schreef veldmuis het volgende:
wat voor software gebruiken jullie dan, en zijn het gewoon txt documentjes...of word of pdf of wat![]()
Verwijderd
Palm V en QED hier. QED is eigenlijk een editor maar in read only een heerlijke reader van maar 28 Kb. De grootte was voor mij de doorslag en het vermogen om zowat alle formaten te lezen.
Ik zet zelf met makedoc.exe (freeware/shareware) txt en html files om in e-books. Boeken zijn gemiddels 500 Kb met uitschieters, Lord of the Rings (1.2 Mb).
Ik zet zelf met makedoc.exe (freeware/shareware) txt en html files om in e-books. Boeken zijn gemiddels 500 Kb met uitschieters, Lord of the Rings (1.2 Mb).
Verwijderd
CSpotRun en Smartdoc gebruik ik. SOms AportisDoc, maar net hoe het uitkomt. Bevalt prima op mijn Palm IIIx!
kewl, iemand screenies ofzo hiervan. Dit lijkt me nog wel leuk
And now the most interresting part of deze grot
Verwijderd
ehhm screenies niet, sorry. Maar van CSpotRun kan ik wel vertellen dat ik het een heerlijke feature vind dat je de tekst 90 gr kan roteren. Kan je de palm wat makkelijker vast houden.
Op deze site is CSpotRun te vinden, incl. 'screenies'.
Ook ik ben tevreden met iSilo. Is niet duur, maar doet wel veel. Daarnaast is er iets dat iSiloX heet om HTML en docs in iSilo-formaat te krijgen.
Ook ik ben tevreden met iSilo. Is niet duur, maar doet wel veel. Daarnaast is er iets dat iSiloX heet om HTML en docs in iSilo-formaat te krijgen.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Mensen met een Palm moeten ook eens kijken naar 'ReadThemAll'. Dat vind ik de beste doc reader. Vooral de scrollfunctie vind ik de beste die ik tot nu toe ben tegengekomen. De tekst verspringt namelijk niet, dus het is erg rustig voor de ogen. Ik heb er de hele LOTR reeks mee gelezen, en het bevalt prima. En het is nog gratis ook.
Palmreader werkt voor mij nog steeds het beste.. gratis, bookmarks, klokje+batterijmeter en hij werkt met het scrollwiel van mij Clie 
Zoek inderdaad een ouwe PalmIII, die voldoet al ruim voor dat soort dingen en volgens mij zijn ze niet echt duur.
Zoek inderdaad een ouwe PalmIII, die voldoet al ruim voor dat soort dingen en volgens mij zijn ze niet echt duur.
Pagina: 1