Ik heb een foto van de kerk waar me oom gaat trouwen. Nu wil hij graag een plaatje van de kerk maar dan alleen de hoofdlijnen, dus de contouren van de kerk. Is het mogelijk om een foto zo te bewerken dat alleen die contouren overblijven?
Jep, post hem maar ff anders. Wel snel want ik ben over 5 min. weg..
Ok, doe ik... Het is nu ff een wordbestand, daar kan ik helaas niets aan doen, m'n oom heeft gen software om plaatjes te bewerken ofzo, ik kan alleen importeren in Word. Gelukkig is het zwart wit dus 'slechts' 600kbOp zaterdag 29 juni 2002 15:31 schreef dominicbout het volgende:
Jep, post hem maar ff anders.
De link komt zo...
De link: www.jwvdonse.myweb.nl/kerkje.doc
Misschien niet helemaal precies maar er zaten wat bomen voor.. Hopelijk kan je hier wat mee.
Jaja, het komt in de buurtOp zaterdag 29 juni 2002 15:50 schreef dominicbout het volgende:
Misschien niet helemaal precies maar er zaten wat bomen voor.. Hopelijk kan je hier wat mee.
[afbeelding]
BTW, waarmee doe je dat??
Edit: of gewoon alleen het kerje met detail en dan bomen en straat e.d. weg...
Verwijderd
Kun je zelf niet gaat prutsen met een layer erover in PS (of PSP, whatever) en dan de hoofdlijnen overtrekken, daarna inkleuren
Moet toch niet zo heel ingwikkeld zijn?
Ik ben niet echt een held in grafísche programma's, maar dat lukt mij zelfs nog
Ik ben niet echt een held in grafísche programma's, maar dat lukt mij zelfs nog
Verwijderd
Dit is echt een beetje basic, en kun je toch makkelijk zelf even doen? Met beetje een fotobewerkingsprogramma gaat dit vrij gemakkelijk. Denk aan Photoshop, Paintshop Pro, Corel...ectetera.
Ga dus eerst maar zelf even aan de slag, het is niet de bedoeling om anderen het werk te laten doen.
Ga dus eerst maar zelf even aan de slag, het is niet de bedoeling om anderen het werk te laten doen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()