Toon posts:

Myvivo hoe te gebruiken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus net gezocht en kon nix vinden over video in met een geforce 4 ik heb een myvivo kaart kan je daar mee gewoon je tv beeld capturen en zo ja hoe en met welk programma want ik kom er voor geen meter uit. Alvast bedankt.

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Vraag je het nou ALWEER!?
Staat volgens mij best wel in de handleiding hoor...

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Verwijderd

Topicstarter
Het staat dus niet in de handleiding en ik weet er geen raad mee daarom vraag ik het hier.

• McFlipp

McFlipp

24...

Nou je hangt gewoon een videorecorder aan je Video-in (duhuh) zodat je beeld hebt op je pc. Dan zoek je een progje om te capturen (zit misschien wel bij je kaart) en klaar is kees.

Verwijderd

Topicstarter
Het punt is nou juist dat ik mijn tv zenders op mijn pc wil zien. Ik wil graag weten hoe je dat moet doen.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Was er geen software bijgeleverd bij de kaart?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• McFlipp

McFlipp

24...

Op zaterdag 29 juni 2002 15:40 schreef artic007 het volgende:
Het punt is nou juist dat ik mijn tv zenders op mijn pc wil zien. Ik wil graag weten hoe je dat moet doen.
En net wilde je nog capturen :?
En deze vraag is dus al duizendkeer laangs gekomen en volgens mij staat ie ook wel in de faq, en ik gaf je net zelfs het antwoord!!! (hang je videorecorder eraan!!!!!!)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 14:50
Het is veel proberen, als je eenmaal de drivers goed geinstalleerd hebt :). Dan is het gaan met de banaam, probeer eens de v1.05 van nvidia en dan proberen of v1.10.

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 17:52
Op zaterdag 29 juni 2002 15:40 schreef artic007 het volgende:
TV-kabel op ingang video, die via scart (uitgang video) naar de video-in op je geforce.
en dan met bijvoorbeeld virtuadub capturen.
Source op s-vhs oid zetten in virtuadub.

Systeem Specs

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet dus als ik het goed begrijp mijn viderecorder op mijn tv aansluiten en dan weer een kabel van mijn video recorder naar mijn pc trekken. Alleen wat voor kabel heb ik daarvoor nodig, is dat van scart naar vhs, of van scart naar svhs als je dat hebt.

Verwijderd

Ehhhm,

Moeten we de Topicstarter niet nog uitleggen dat een TV-kaart geen Capturekaart hoeft te zijn (GF4 heeft toch geen tuner?)

(enne, waarom is die gozer niet allang geschopt? Hij heeft Topics zat openstaan over deze Crap (of ze zijn nu allemaal dicht >:) )

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 21:26

Chop2000

Vroem

inderdaad een gf 4 is geen TV kaart, je kan capturen, maar dan moet je dus je video recorder gebruiken, die heeft namelijk een tuner, dan kan je tv zenders opzoeken, en die stuurt door naar je pc, nou tevreden?

niks

• McFlipp

McFlipp

24...

Op zaterdag 29 juni 2002 16:09 schreef artic007 het volgende:
Ik moet dus als ik het goed begrijp mijn viderecorder op mijn tv aansluiten en dan weer een kabel van mijn video recorder naar mijn pc trekken. Alleen wat voor kabel heb ik daarvoor nodig, is dat van scart naar vhs, of van scart naar svhs als je dat hebt.
Niet eerst je viderecorder op je TV aansluiten!
Gewoon de kabel waar je je tv-signaaltje op binnenkrijgt aansluiten op je videorecorder en dan de "tv-out" van de videorecoder aansluiten op de tv-in van je videokaart.
met een beetje zoeken had je het btw zo gevonden

Pagina: 1