Toon posts:

Wie woont in......

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
èèn van deze gemeentes:

Haarlemmermeer
Haarlemmerliede/Spaarnwoude
Heemstede
Bennebroek

Zoja, zit je al op de kabel via Sonera of nog niet?

• bekkel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

bekkel

BoEsm Productions

jan jansen woont er en die zit niet op kabel..

goed antwoord.???

.........www.raketje.com....................soon.....

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 12:55

duderuud

Sliden is koel

Wat is dat nou weer voor vraag?

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 17:21 schreef Duderuud het volgende:
Wat is dat nou weer voor vraag?[/quote]Jij bent zeker Snuchere Henkie :)

• bekkel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

bekkel

BoEsm Productions

je stelt gewoon een stomme vraag.....
:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?

.........www.raketje.com....................soon.....

Verwijderd

Wat is hier stom aan ?

Verwijderd

Pak een telefoonboek en bel iedereen lekker op in die gemeentes. Heb je precies wat je wilt :)

Als pietje, klaasje en keesje hier neerzetten dat ze kabel hebben en in haarlem wonen, so what? Als je nu vraagt of 't ze bevalt of wat dan ook wat je wilt weten.:)

Dit is zo gewoon onzinnig....

Verwijderd

:)

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 21:26 schreef Marius het volgende:
Pak een telefoonboek en bel iedereen lekker op in die gemeentes. Heb je precies wat je wilt :)

Als pietje, klaasje en keesje hier neerzetten dat ze kabel hebben en in haarlem wonen, so what? Als je nu vraagt of 't ze bevalt of wat dan ook wat je wilt weten.:)

Dit is zo gewoon onzinnig....[/quote]Marius, dat is het dus.. als je vraagt of 't ze bevalt.. ja... maar dat wil ik niet weten.. ik wil niet weten of het ze bevalt of niet... dat kan me geen reet schelen.. ookal downloaden ze met 2kb/s... Ik vraag of ze al internet hebben via Sonera.. het is namelijk zo dat in deze gemeentes.. ( Haarlem dus NIET !!! MARIUS!!! ) per 1 oktober kabelinternet mogelijk is. Ikzelf heb nog geen kabelverbinding door een filter die bij mij in de straat nog niet is geplaatst. Misschien zijn er al andere in de gemeentes die onder de mijne vallen die al internet hebben. Dat wil ik dus weten... zijn die er al?

Enne, over dat telefoonboek... weet je wel wat dat kost... ze allemaal bellen? (Marius denkt slim te zijn.. maar feitelijk is hij het domst bezig!;) )

Verwijderd

Ik heb ook Kabelinternet van SOnera en de kwaliteit hier is vergelijkbaar mtv dat daar denk ik.. of casema

Verwijderd

:) ;) ;( :( :>) :| ;|

Verwijderd

Topicstarter
En in welke regio woon jij Vork? Want Casema is wel heel slecht... ik denk dat je aan verhuizen moet gaan denken....want als je Casema erbij haalt... poeh... dan haal je niet meer dan 4 kb/s....

Verwijderd

Afketser> ah, zo. Nu is het duidelijk. :) Maar geef toe, is was zo wel een vage vraag voor je uitleg. :)

Dat van Haarlem was effe een foutje, bedoelde natuurlijk haarlemmermeer of die andere wat je verder noemde.:o Zelf zit ik bij Sonera in Santpoort-Noord...

Verwijderd

ik heb zelf gewoon sonera

Hoorn meldt zich..

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 17:26 schreef Marius het volgende:
Afketser> ah, zo. Nu is het duidelijk. :) Maar geef toe, is was zo wel een vage vraag voor je uitleg. :)[/quote]Dat was helemaal geen rare vraag voor mijn uitleg. Maar mensen die niet in de gemeentes wonen die ik noemde die denken natuurlijk dat dat een rare vraag is...

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

ik woon in de Kop van Noord-Holland en heb ook Sonera, het gaat wel lekker, savonds natuurlijk wel trager, maar dat is ook zo, ik heb weinig te klagen over Sonera, bij tijd en weile is het best wel snel, het kan gemiddeld wel sneller, das eigenlijk het enige minpunt

How bad is it on a scale from one to Spurs

Verwijderd

Topicstarter
Ach, en zou het eens wat trager zijn... voor 80 piek in de maand kun je niet 24 uur per dag 7 dagen in de week online zijn via de telefoonlijn.
Pagina: 1