Ik heb net hier wat gepost als reactie op iemand. Alleen ik ziot te twijvelen of dit nou agresief overkomt of niet.
Het is namelijk niet agresief bedoeld.
Het is namelijk niet agresief bedoeld.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
thx, dat was een goed ideeOp zaterdag 29 juni 2002 14:57 schreef LuNaTiC het volgende:
vind het niet bijster agressief...
heb erger gezien
maar als je er niet zeker van bent dan verander je het toch automatisch in iets wat minder erg overkomt?
hint: smilies is the keyword
Je zou het ook nog iets anders kunnen formuleren:Op zaterdag 29 juni 2002 14:59 schreef Icey het volgende:
[..]
thx, dat was een goed idee
* blackd is 'n koele kikkerOp zaterdag 29 juni 2002 15:00 schreef MetHod het volgende:
Heb wel eens wat aggresievers gepost
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Moet ook wel, in jouwOp zaterdag 29 juni 2002 15:01 schreef blackd het volgende:
* blackd is 'n koele kikker
True, trueOp zaterdag 29 juni 2002 15:05 schreef MetHod het volgende:
[..]
Moet ook wel, in jouwrol
![]()
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Oeh, jij bent evil dudeOp zaterdag 29 juni 2002 14:40 schreef Icey het volgende:
wat snap je hier niet aan?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dat is denk ik afhankelijk van de lezer van de reactie. De een kan wat beter tegen een antwoord dat iets agressiever overkomt dan de ander.Op zaterdag 29 juni 2002 16:11 schreef Towelie het volgende:
is het erg dan als iets agressief overkomt?(serieuze vraag)
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Op zaterdag 29 juni 2002 17:11 schreef Towelie het volgende:
ja die ken ik wel, vroeg me af waarom er nou speciaal dit topic voor geopend werd
ik vind je icon trouwens bijzonder aanstootgevend, krijg gelijk het gevoel dat ik iets fout doe!
Euh, euh...Op zaterdag 29 juni 2002 17:11 schreef Towelie het volgende:
Ik vind je icon trouwens bijzonder aanstootgevend, krijg gelijk het gevoel dat ik iets fout doe!
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq