AK75pro, bestaat deze wel in NL?

Pagina: 1
Acties:

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuw mobo voor mijn systeem, zit nu een ASUS A7S333 in, maar daar ben ik niet echt tevreden over (vreet geen 333 geheugen).

nu ben ik verder gaan zoeken en ben ik uitgekomen op de AK75pro van Aopen, het enige mobo dat verder aan mijn eisen voldoet. Maar, deze is niet te leveren lijkt het wel.
ik heb in de buurt bij verschillende winkels gevraagd of hij te leveren was, maar ze konder er niet aankomen.
ook staat hij niet in de pricewatch en ben hem nog bij geen enkele online shop tegengekomen.

Dus weet iemand toevallig waar dit mobo te krijgen is?
heb ook gekeken bij aopen zelf, op de reseller pagina, maar die geeft ook aan dat het bord niet te leveren is in NL.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 16:19
Bel Rein Electronic (nu AVNet) in Eindhoven.

Zij zijn distributeur van Aopen. Als ie in NL te krijgen is, zullen zij hem moeten hebben. En een verkooppunt weten ze dan ook wel.

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 16:09
Misschien dat t'een nieuw bordje is en NOG niet leverbaar is in Nederland

Verwijderd

KIjk aan menswen zoals jouw heb ik wat nu weet ik eindelijk wat voor merk mobo ik heb :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Op zaterdag 29 juni 2002 14:28 schreef Speakerfreak het volgende:
KIjk aan menswen zoals jouw heb ik wat nu weet ik eindelijk wat voor merk mobo ik heb :)
:?

gaat trouwens op dit mobo: http://www.aopen.com/products/mb/ak75pro.htm en hij is idd redelijk nieuw
Op zaterdag 29 juni 2002 14:27 schreef DJSmiley het volgende:
Bel Rein Electronic (nu AVNet) in Eindhoven.

Zij zijn distributeur van Aopen. Als ie in NL te krijgen is, zullen zij hem moeten hebben. En een verkooppunt weten ze dan ook wel.
Thanks, zal van de week even bellen.