Toon posts:

Nieuwe cpu of 3dkaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu een
Cel400@500mHz
160mb RAM
Riva TNT2 M64 32mb 175mHz/150mHz

Wil gaan upgraden, wat kan ik dan beter doen nieuwe 3d kaart kopen of een nieuwe cpu.
zat te denken an een Cel2 600@900 of Geforce1DDR

alvast bedankt

Verwijderd

geforce 256 DDR, als je veel 3d spellen speelt. anders zou ik gewoon voor een sneller cpu gaan.
aan jouw de keus

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 10:53
Ligt er compleet aan wat je met je computer doet!

Als je vaak FPS games speelt dan kan je beter een snellere videokaart kopen, een snellere processor heeft dan weinig zin!
Ben je echter een RTS en/of RPG gamer dan kan je beter wel een snellere processor kopen ipv een videokaart.

Hetzelfde geldt voor 'professionele' dingen die je doet met je PC!
Ben je regelmatig met 3D bezig dan is beide echter aan te raden! :)
Zit je vaak te proggen, bouw je websites of ben je bezig met muziek; dan heb je waarschijnlijk meer aan een snellere processor!
Hopelijk kan je je keuze nu beter maken! :)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor jullie reacties:)

denk toch dak voor een nieuwe cpu ga, speel niet zo vaak spelletjes behalve cs en daar heb je geen Super3D kaart voor te hebben

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
denk er wel om dat de celeron 600 best wel moeilijk op 900 te krijgen is en als het al lukt met 1.9 volt ofzo. je kan beter een celly566 nemen. zijn al veel mense die deze fout hebbe gemaakt, en nu dus met zo'n niet naar 900 mhz overclockbare celly zitte

Verwijderd

Topicstarter
hmmm okay dan ga ik wel voor een 566 hopen dat ie nog ergens te koop zijn

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ga maar voor een CPU. Op een Celeron @500 is die TNT2 nog echt niet op zijn grens, hoor!!

Verwijderd

TNT2 is een best rap kaartje hoor. Als je hem ook nog een beetje overclocked kan je een berg fps uit dat ding trekken, mist je een beetje een CPU hebt.

En smokey, de Celly600 is best wel goed op 900 te krijgen; ik ken 3 mensen (waaronder ikzelf) met een 600@900
ik op 1.8 volt

die andere weet ik nie :)
Pagina: 1