Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

UT server, wat heb ik nodig

Pagina: 1
Acties:

• FaceMan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 25-06 11:32
Heya, ik heb vannut weekend een kleine lanparty (6 man :P ) en naja, we gaan naaaaaaaatuuuuuuuuuurlijk ut'en :) Maar nu wil ik dus ffkes een Dedicated server draaien. Kan ik gewoon die dedicated server optie in unreal gebruiken of is er een betere server proggie voor te vinden, en zit er in ut zelf een admin tool of moet ik die ook ergens anders vandaan halen???

Heb ik nog een vraagje, onder halflife is het mogelijk om aan een key een aantal bepaalde acties toe te wijzen, zo kan je bijv. onder ctrl de acties zetten dat hij de kruisboog pakt, inzoomt, en gelijk schiet, dat alles met maar 1 druk op de knop. Is het ook mogelijk om zoiets onder unreal te doen, ik wil n.l dat als ik op een knop drukt, hij automatisch m'n rocketlauncher pakt, auto alle raketten laadt en vervolgens vuurt, dat alles met maar 1 keer ctrl in drukken...
kan dat??

thnx

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

Je moet ff bij de bekende Unreal (Tournament) sites de dedicated server 4.28 downloaden. Hier zit standaard http admin bij. LET WEL! Je zal misschien wel ff met de hand de unrealtournament.ini moeten bewerken, zodat http admin mogelijk is. Het bestand is overigens 65MB klein, dus als je geen kabel hebt dan zul je Unreal dedicated server vanaf de game moeten draaien (of op de sites kijken hoe je UCC.exe precies moet instellen voor dedicated server).

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:09

Exterazzo

Qeasy

Hey Foolie, ik zat net op je UT server, nobody :'(

Audentia

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
Face, je hoeft helemaal niks te downloaden. Pak een P166 met 64 mb ram, installeer er Unreal Tournament op (windows of linux, maakt bij die systeem config niet veel uit). Open de UnrealTournament.ini en verander de volgende regel:
[UWeb.WebServer]
bEnabled=false

naar

[UWeb.WebServer]
bEnabled=true

en

[UTServerAdmin.UTServerAdmin]
AdminUsername=
AdminPassword=

naar

[UTServerAdmin.UTServerAdmin]
AdminUsername=iets
AdminPassword=en nog iets

start de server, en ga dan met je favo inet brouwser naar http://address.van.die.com:80
(of als je de web admin port verandert hebt gebruikt je die ipv 80).
Nu heb je de kind vriendelijke web admin. Tadaaaa...

• elmuerte
  • Laatst online: 06-11 22:53
ow BTW, wat je natuurlijk ook kan doen is: RTFM
(lees de handleiding, tenzij je een illegale versie hebt, dan gaat het wat moeilijker)

• FaceMan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 25-06 11:32
laten we het dan zo stellen, ik ben de handleiding kwijt :) :P

maar guys thnx, ga dermeej aan de slag....

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:44

Wildfire

Joy to the world!

Ik zou voor de zekerheid toch maar de 4.32 patch geïnstalleerd hebben staan. En dan fraggen maar!!! :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Gman
  • Laatst online: 03-11 21:14
Owjah ik wordt nog geeneens uitgenodigd! :(
Pagina: 1