Binnenkort ga ik een Canon EOS D60 digitale camera kopen. Deze camera maakt 6 Megapixel opnamen, wat in RAW mode resulteert in foto's van 7,4 Mb. Zelfs uitgerust met een 1 Gb microdrive, kunnen er in deze modem maar 130 foto's op. Voor een dag fotograferen geen probleem, maar als je wat langer weggaat zonder tussentijds bij je PC te komen is het wel een probleem. Een labtop heb ik niet, dus die kan ik ook niet meenemen. Nu de vraag...
Is het mogelijk om op een andere manier de informatie van een microdrive of compactflashkaart over te hevelen naar bijvoorbeeld een 2,5" hdd? Om speciaal hiervoor een labtop aan te schaffen is wat overdreven, daarnaast is een labtop vaak te groot en zwaar om mee te nemen op vakantie. Kan je hetzelfde bereiken met en mp3-speler of een pda?
Groeten, Vossie
Is het mogelijk om op een andere manier de informatie van een microdrive of compactflashkaart over te hevelen naar bijvoorbeeld een 2,5" hdd? Om speciaal hiervoor een labtop aan te schaffen is wat overdreven, daarnaast is een labtop vaak te groot en zwaar om mee te nemen op vakantie. Kan je hetzelfde bereiken met en mp3-speler of een pda?
Groeten, Vossie