Toon posts:

Goede koeler voor op Asus A7M266-D (Dual) Plank?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek twee koelers voor op mijn (toekomstige) dual mobo. Ik wil graag TC'ed koelertjes hebben (vanwege de HERRIE), en ik dacht met Spire Fridgerocks weg te kunnen komen.

Die dingen zijn te lomp naar het schijnt, en passen geloof ik niet op t Asus bord (iedereen roept altijd dat daar zo weinig ruimte zit, maar niemand zegt ooit wat er wel/niet op past GRRR)

Weet iemand een beetje betaalbare TC koeler die op een Asus a7M266D past en de hitte van een 1900+ kan hebben?

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:51
Inspire... ben ik wel tevreden over, niet zo duur en toch stil...

XXXVI

• Morty
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-06 22:02
Er is niet zo heel erg weinig ruimte op een a7m266-d hoor, ik krijg mijn maze2's er in ieder geval met gemak op. Die zijn zo'n 5 bij 8 cm, en dan nog is er ruimte over.
Er zijn alleen geen gaten rond de socket, daar moet je wel ff opletten.

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:52

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

TC?

Je hebt ook:

ARCTIC Cooling Super Silent 2000 (t/m XP2000+, 20dB)
ARCTIC Cooling Super Silent 2500 (t/m XP2300+, 25dB)

allebei zo rond de 20euro p/s :). Lijkt mij een goede verhouding tussen prijs/koeling/herrie.

Verwijderd

Topicstarter
TC, zoals in temperature controlled. Spire heeft bijvoorbeeld de fridgerock, Thermaltake de Volcano 7.

Is Inspire hetzelfde als Spire? :?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Pak anders een stel goede heatsinks en zet er 80mm Papst fan's op, heb ik ook gedaan (wel, de heatsinks van mij zijn nogal el cheapo, dat kan stukken beter). Is met 19dB iig vrij stil :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1