I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Verwijderd
Hij wordt wel automatisch herkent?
Zo ja, kies dan bij fabrikanten "Novell/Anthem" en vervolgens voor "NE2000-compatible".
Als je nic ne2000 is zou dit moeten werken
Zo ja, kies dan bij fabrikanten "Novell/Anthem" en vervolgens voor "NE2000-compatible".
Het staat er wel op dat het ne2000 comp. is maar win95 doet er nix mee, krijg iedere keer de melding "driver not installd" trouwens win98 en win2k ook nieOp zaterdag 29 juni 2002 13:25 schreef Toverstaf het volgende:
Hij wordt wel automatisch herkent?
Verwijderd
Ook niet met de Novell driver?Op zaterdag 29 juni 2002 13:29 schreef Cavie het volgende:
[..]
Het staat er wel op dat het ne2000 comp. is maar win95 doet er nix mee, krijg iedere keer de melding "driver not installd" trouwens win98 en win2k ook nie
Echt alle drivers bij novell geprobeert, in de wanhoop zelfs ne1000 enz enzOp zaterdag 29 juni 2002 13:33 schreef Toverstaf het volgende:
[..]
Ook niet met de Novell driver?
Verwijderd
Dan heb je denk ik toch een probleempjeOp zaterdag 29 juni 2002 13:39 schreef Cavie het volgende:
[..]
Echt alle drivers bij novell geprobeert, in de wanhoop zelfs ne1000 enz enz
Laatste hoop is misschien nog een FCC nummer op de kaart, kun je dat nummer niet vinden.... dan heb je denk ik pech
Voor een 2dehands ATX kastje heb ik nog wel een 3Com kaartje voor je
Pagina: 1