soundfonts, maar dan van Tiesto/Faithless e.d.

Pagina: 1
Acties:

• thebill
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-04-2024
Ik heb de search gebruikt, zowel van GoT als van google, maar kan het niet vinden. :(

Wie kan mij helpen? Ik zoek namelijk de (melodie)geluidjes van beroemde dj's (als DJ Tiesto, Gigi D'agostino, Faithless etc.). Ik kan deze nergens vinden op internet.
Waar kan ik deze vinden? :?

ps. Ik heb de Creative Audigy geluidskaart.
ps2. ik ben leek op dit gebied.. ;)

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
ik denk niet dat je die vind ivm copyright enzo. Wat je wel kan doen (en met dezelfde resultaten) is eens gaan zoeken naar welke synthesizers en geluidsmodules Tiesto en Faithless gebruiken (setup staat vast wel ergens genoemd) en dan zoeken naar soundfonts die gemaakt zijn met die synths. (bijvoorbeeld yamaha cs6x of Roland spul). Als je daar dan een beetje creatief mee bent dan kom je er wel uit :)

Human Bobby

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:49

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
je zou de platenmaatschappij eens kunnen vragen of ze je de samples kunnen sturen maar ik denk niet dat ze daarop ingaan ;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• thebill
Op zaterdag 29 juni 2002 13:02 schreef Justice het volgende:
ik denk niet dat je die vind ivm copyright enzo. Wat je wel kan doen (en met dezelfde resultaten) is eens gaan zoeken naar welke synthesizers en geluidsmodules Tiesto en Faithless gebruiken (setup staat vast wel ergens genoemd) en dan zoeken naar soundfonts die gemaakt zijn met die synths. (bijvoorbeeld yamaha cs6x of Roland spul). Als je daar dan een beetje creatief mee bent dan kom je er wel uit :)
zoekcriteria? 'soundfont faithless' levert niets goeds op..

Verwijderd

Neej hij bedoelt niet zoeken op soundfont maar kijken welke geluidmodules er gebruikt zijn en daar dan mee gaan spelen. Ivm copyright zijn deze soundfonts alleen maar te koop. (en nog duur ook)

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:49

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Op zaterdag 29 juni 2002 14:04 schreef Thorry het volgende:
Neej hij bedoelt niet zoeken op soundfont maar kijken welke geluidmodules er gebruikt zijn en daar dan mee gaan spelen. Ivm copyright zijn deze soundfonts alleen maar te koop. (en nog duur ook)
denk je nou echt dat die tracks van Tiesto enzo met die geluidskaart gemaakt zijn dan :D

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
ipv TIESTO -> SF TIESTO -> SF
TIESTO -> SYNTHS <- SF

doen dus :) sf van dezelfde synths die tiesto ook gebruikt.

Human Bobby

• thebill
zijn er niet al-na-gemaakte-soundfonts te krijgen??
Pagina: 1